Innermått Converse
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Innermått Converse

    Skulle bli evigt tacksam om någon hade den klassiska Converseskon i storlek 31 eller 32 och kunde mäta innermåttet åt mig.

    Måste beställa på nätet då jag inte hittar skon här i stan.

    Tack tack!
  2. 1
    Innermått Converse Skulle bli evigt tacksam om någon hade den klassiska Converseskon i storlek 31 eller 32 och kunde mäta innermåttet åt mig.

    Måste beställa på nätet då jag inte hittar skon här i stan.

    Tack tack!
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Vi har ett par 32: or här hemma som är 21 cm invändigt. De är kanske 5 år gamla, men innermåttet borde ju vara ungefär detsamma som nu kan man tycka.
  4. 2
    Vi har ett par 32: or här hemma som är 21 cm invändigt. De är kanske 5 år gamla, men innermåttet borde ju vara ungefär detsamma som nu kan man tycka.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    215 mm får jag dotterns till. 33:an är 222 mm så det verkar skilja 7 mm mellan storlekarna (har ingen 31:a kvar). Är dock tveksam till hur korrekt min mätsticka mäter men det kanskeger ett hum? Tycker de är stora i storlek..
  6. 3
    215 mm får jag dotterns till. 33:an är 222 mm så det verkar skilja 7 mm mellan storlekarna (har ingen 31:a kvar). Är dock tveksam till hur korrekt min mätsticka mäter men det kanskeger ett hum? Tycker de är stora i storlek..
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    jo, jag tror de är stora i stl. sen beror det ju lite på hur hårt man trycker i mätstickan.... men det borde ju finnas någon måttabell på internet kan man tycka...?
  8. 4
    jo, jag tror de är stora i stl. sen beror det ju lite på hur hårt man trycker i mätstickan.... men det borde ju finnas någon måttabell på internet kan man tycka...?
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    215mm får jag också vår 32:a till! IMT
  10. 5
    215mm får jag också vår 32:a till! IMT
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Vad jag har förstått så är converse skor ca 1 storlek större än "normala" skor.
  12. 6
    Vad jag har förstått så är converse skor ca 1 storlek större än "normala" skor.

Liknande trådar

  1. Ange innermått!!
    By pongom in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-10, 20:28
  2. Innermått och fotlängd?
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 08:21
  3. innermått på sko
    By E m Emma in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 19:41
  4. Innermått på Converse?
    By Miribelle in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-06, 20:17
  5. Innermått i converse strl. 28&29..
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 20:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar