Rusta sig för prao på en förskola.
_95 Alla barn
  1. Anonym
    #1

    Rusta sig för prao på en förskola.

    Min tös ska prya på en förskola efter påsk lovet. Hur ska hon klä/rusta sig.
    Enligt lappen/inbjudan rekommenderade dom att hon skulle vara oömt klädd.
  2. 1
    Rusta sig för prao på en förskola. Min tös ska prya på en förskola efter påsk lovet. Hur ska hon klä/rusta sig.
    Enligt lappen/inbjudan rekommenderade dom att hon skulle vara oömt klädd.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Kläder för alla väder

    Skulle jag säga var viktigast, så att hon kan vara på en dagisgård utan att frysa, eller bli blöt om det regnar/snöar. Gympaskor och kläder hon trivs i. Fritidskläder helt enkelt. Sen målar man ju kanske och annat, så man kanske inte ska ha på sig sånt som man är allra mest rädd om. Hoppas hon (visst stod det hon? annars ber jag om ursäkt) får kul.
  4. 2
    Kläder för alla väder Skulle jag säga var viktigast, så att hon kan vara på en dagisgård utan att frysa, eller bli blöt om det regnar/snöar. Gympaskor och kläder hon trivs i. Fritidskläder helt enkelt. Sen målar man ju kanske och annat, så man kanske inte ska ha på sig sånt som man är allra mest rädd om. Hoppas hon (visst stod det hon? annars ber jag om ursäkt) får kul.
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3

    kläder efter väder & aktiviteter.

    Bra kläder att ha med sig när man prya på ett dagis/förskola. Är regnställ (jacka+byxa) ev gummi stövlar om man ska vara ute i alla väder.
    Inomhus: en jogging dress ev inne skor. (Kläder som hon inte är rädd om.)
  6. 3
    kläder efter väder & aktiviteter. Bra kläder att ha med sig när man prya på ett dagis/förskola. Är regnställ (jacka+byxa) ev gummi stövlar om man ska vara ute i alla väder.
    Inomhus: en jogging dress ev inne skor. (Kläder som hon inte är rädd om.)
  7. Anonym
    #4
    Första pryo veckan avklarad på förskolan.
    En sak som tösen berättade var att personalen rekommenderade att hon skulle använda öronproppar när barnen hade snickra timme.
  8. 4
    Första pryo veckan avklarad på förskolan.
    En sak som tösen berättade var att personalen rekommenderade att hon skulle använda öronproppar när barnen hade snickra timme.

Liknande trådar

  1. PRAO
    By Anonym in forum Skolbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-04-03, 16:08
  2. PRAO
    By EvaKar in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-09, 10:12
  3. PRAO
    By lavendelflickan in forum Tonåringar
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 17:02
  4. Prao
    By vittosvart in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 18:50
  5. Prao...
    By krikan in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar