En liten Elin
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    En liten Elin

    Har inte varit inne här på ett tag men nu har Gabriel fått en lillasyster. Den 22 februari fick vi en liten plutt till i v 32+6. Hon heter Elin och var 39cm lång och vägde 1290g. Det var hf igen så nu har vi bestämt oss för att det får räcka med 2 barn...
    Hoppas att alla har det bra annars med sina treåringar. Full fräs eller hur?

    Kram
    -< Gabriel 070204 (BF 070330) >-
  2. 1
    En liten Elin Har inte varit inne här på ett tag men nu har Gabriel fått en lillasyster. Den 22 februari fick vi en liten plutt till i v 32+6. Hon heter Elin och var 39cm lång och vägde 1290g. Det var hf igen så nu har vi bestämt oss för att det får räcka med 2 barn...
    Hoppas att alla har det bra annars med sina treåringar. Full fräs eller hur?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    Stort grattis till lilla Elin, två barn är helt underbart.
    Håller med om att det är full fräs på våra treåringar,
    det händer mycket och gärna allt samtidigt.

    kram
  4. 2
    Stort grattis till lilla Elin, två barn är helt underbart.
    Håller med om att det är full fräs på våra treåringar,
    det händer mycket och gärna allt samtidigt.

    kram
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Grattis! Hoppas att allt är bra med den lilla stumpan. Önskar er en mysig vår med guldklimparna.
  6. 3
    Grattis! Hoppas att allt är bra med den lilla stumpan. Önskar er en mysig vår med guldklimparna.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Grattis till flickan

    Kan inte föreställa mig hur det är att föda så tidigt (eftersom jag alltid går över tiden, utom med sista som kom en dag för tidigt ) men jag hoppas allt gick bra och att ni båda mår bra

    Här är det full rulle på Tuwa som är en klok och energisk liten tjej. Hon älskar sina skor och klänningar och just nu håller vi på och funderar lite extra på vissa av hennes uttalanden.
  8. 4
    Grattis till flickan

    Kan inte föreställa mig hur det är att föda så tidigt (eftersom jag alltid går över tiden, utom med sista som kom en dag för tidigt ) men jag hoppas allt gick bra och att ni båda mår bra

    Här är det full rulle på Tuwa som är en klok och energisk liten tjej. Hon älskar sina skor och klänningar och just nu håller vi på och funderar lite extra på vissa av hennes uttalanden.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Grattis till en liten Elin! Hoppas att ni alla mår bra! kram Lima
  10. 5
    Grattis till en liten Elin! Hoppas att ni alla mår bra! kram Lima
  11. Medlem sedan
    Jul 2006
    #6
    Grattis till er dotter!!! Hoppas ni mår bra, och att lilla Elin växer och mår fint! Kram
  12. 6
    Grattis till er dotter!!! Hoppas ni mår bra, och att lilla Elin växer och mår fint! Kram

Liknande trådar

  1. Elin m liten + Sofia
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 19:46
  2. Elin m L&Liten
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 14:53
  3. Elin m L&Liten v.28 -90 d!
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 22:12
  4. Elin m. L&liten!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 07:23
  5. Elin m Lova&Liten bf 25/7
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 11:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar