Min älskade Pappa är död =(
_0810 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Min älskade Pappa är död =(

    Säger bara fy f*n vad jobbigt allt känns =(
    Min älskade pappa avled hastigt i går kväll endast 63 år!
    Tänk att jag aldrig ska få träffa honom, ringa till honom, tanken gör mig galen, tårarna rinner hela tiden.
    Ta hand om de era & glöm ej bort att säga att ni älskar dem, det gjorde jag!

    Kram på er
  2. 1
    Min älskade Pappa är död =( Säger bara fy f*n vad jobbigt allt känns =(
    Min älskade pappa avled hastigt i går kväll endast 63 år!
    Tänk att jag aldrig ska få träffa honom, ringa till honom, tanken gör mig galen, tårarna rinner hela tiden.
    Ta hand om de era & glöm ej bort att säga att ni älskar dem, det gjorde jag!

    Kram på er
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Hej Johanna,

    Usch va jobbigt.. Jag vet hur det är att förlora någon. Min brorson gick bort för två år sedan. Han var ute på isen som brast och kunde inte komma upp igen, han var helt ensam. Han blev bara 9 år.

    Jag håller med dig att man ska ta vara på den tid man har med sina nära och kära, en dag tar det plötsligt slut.

    Det enda råd jag kan ge dig är att minnas alla goda stunder och gråt så mycket du vill, det hjälper. Till sist är det bara tiden som kan läka, och självklart stöd och kärlek från ens närmsta.

    Så ledsen för din skull.
    kram
  4. 2
    Hej Johanna,

    Usch va jobbigt.. Jag vet hur det är att förlora någon. Min brorson gick bort för två år sedan. Han var ute på isen som brast och kunde inte komma upp igen, han var helt ensam. Han blev bara 9 år.

    Jag håller med dig att man ska ta vara på den tid man har med sina nära och kära, en dag tar det plötsligt slut.

    Det enda råd jag kan ge dig är att minnas alla goda stunder och gråt så mycket du vill, det hjälper. Till sist är det bara tiden som kan läka, och självklart stöd och kärlek från ens närmsta.

    Så ledsen för din skull.
    kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Du och din familj är i mina tankar, jag är så ledsen för er skull! Jag hoppas att ni finner styrka och kraft hos varandra och låt de roliga och glada minnen du har av din pappa ge dig tröst i denna tunga tid.

    TRÖSTKRAMISAR!
  6. 3
    Du och din familj är i mina tankar, jag är så ledsen för er skull! Jag hoppas att ni finner styrka och kraft hos varandra och låt de roliga och glada minnen du har av din pappa ge dig tröst i denna tunga tid.

    TRÖSTKRAMISAR!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Finns inga ord som kan ge riktig tröst, bara tiden som kan hjälpa dig att läka. Sorgearbete tar tid och saknaden försvinner inte, men den känns mindre smärtsam en dag. En dag kommer du att kunna tänka tillbaka och minnas allt roligt ni gjort tillsammans och alla härliga stunder ni delat med ett leende på läpparna- även om det inte känns så just nu.
    Hoppas du har gott om stöd och hjälp runt omkring dig! Styrkekram.
  8. 4
    Finns inga ord som kan ge riktig tröst, bara tiden som kan hjälpa dig att läka. Sorgearbete tar tid och saknaden försvinner inte, men den känns mindre smärtsam en dag. En dag kommer du att kunna tänka tillbaka och minnas allt roligt ni gjort tillsammans och alla härliga stunder ni delat med ett leende på läpparna- även om det inte känns så just nu.
    Hoppas du har gott om stöd och hjälp runt omkring dig! Styrkekram.

Liknande trådar

  1. min älskade pappa...
    By Nickan in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 14:10
  2. Min älskade pappa
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 17:31
  3. Min älskade pappa
    By Dina_KL in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 16:04
  4. Min älskade pappa
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-17, 20:31
  5. Älskade pappa
    By Karin in forum Sorg
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar