Flyttat
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Flyttat

    ja alltså det har i stort sett hela Trojs ankomstgrupp gjort så nu är alla inne på FB istället/oxå, lite trist kan jag tycka för jag trivs här inne men nu fick jag iaf tummarna loss att gå med i FB jag oxå så inget ont osv. Är du med i FB?
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Flyttat ja alltså det har i stort sett hela Trojs ankomstgrupp gjort så nu är alla inne på FB istället/oxå, lite trist kan jag tycka för jag trivs här inne men nu fick jag iaf tummarna loss att gå med i FB jag oxå så inget ont osv. Är du med i FB?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Ja jag är med på facebook. Kan maila mitt namn sedan så att du får det. Folkabro och Karen med tre är också med. Kul att du gått med för det är ganska kul faktiskt.

    men menar du att de helt och hållet att valt att gå till FB istället för att vara här på Aff? Låter ju jättetråkigt. I mina nya grupper är många med på FB med men vi är ju ändå i grupperna på Aff. Jag hänger i två grupper eftersom jag gick över tiden och det då blev ny månad.
  4. 2
    Ja jag är med på facebook. Kan maila mitt namn sedan så att du får det. Folkabro och Karen med tre är också med. Kul att du gått med för det är ganska kul faktiskt.

    men menar du att de helt och hållet att valt att gå till FB istället för att vara här på Aff? Låter ju jättetråkigt. I mina nya grupper är många med på FB med men vi är ju ändå i grupperna på Aff. Jag hänger i två grupper eftersom jag gick över tiden och det då blev ny månad.
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Nä dom har väl inte slutat att vara här helt men det märks på aktiviteten här inne att vissa föredrar FB, vi har iofs en egen grupp där men det blir ändå inte riktigt samma sak tycker jag.

    Du får gärna maila ditt namn till mig, alltid kul att ses på nya marker lite svårt bara att veta vem som är vem när man är van vid allas nick här.
  6. 3
    Nä dom har väl inte slutat att vara här helt men det märks på aktiviteten här inne att vissa föredrar FB, vi har iofs en egen grupp där men det blir ändå inte riktigt samma sak tycker jag.

    Du får gärna maila ditt namn till mig, alltid kul att ses på nya marker lite svårt bara att veta vem som är vem när man är van vid allas nick här.
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Fick ditt mail nu
  8. 4
    Fick ditt mail nu
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Japp, nu är vi vänner på FB med!
  10. 5
    Japp, nu är vi vänner på FB med!
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Ja det är inte det lättaste med vanliga namn. Man har ju sin bild på något sätt. Jaha, tänkte jag när jag såg ditt namn!
  12. 6
    Ja det är inte det lättaste med vanliga namn. Man har ju sin bild på något sätt. Jaha, tänkte jag när jag såg ditt namn!

Liknande trådar

  1. flyttat bf
    By lottis73 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 16:50
  2. Nu har vi flyttat
    By jenny_77 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 12:26
  3. Flyttat ner
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 21:03
  4. Hon har flyttat!
    By K med Lova 7/7 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 09:50
  5. Har flyttat ur ank 07/04...
    By trollmor_ in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 11:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar