Besvikelse
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Besvikelse

    Alexander fick en vecka på Stadium Sports Camp i sommar som julklapp. Det är bandy på is som gäller. Nu har de, först efter att ha bytt vecka, fått ställa in bandylägret. Usch, han kommer att bli så besviken. Och inte är det någon annan sport som lockar som det finns plats kvar på Nu funderar jag på vad man ska kompensera detta med. Tips någon? Funderade på en weekendresa någonstans. Lägret skulle ha kostat 3000:-
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    Besvikelse Alexander fick en vecka på Stadium Sports Camp i sommar som julklapp. Det är bandy på is som gäller. Nu har de, först efter att ha bytt vecka, fått ställa in bandylägret. Usch, han kommer att bli så besviken. Och inte är det någon annan sport som lockar som det finns plats kvar på Nu funderar jag på vad man ska kompensera detta med. Tips någon? Funderade på en weekendresa någonstans. Lägret skulle ha kostat 3000:-
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Oj så trist... Matilda ska ju få åka på ridläger (som födelsedagspresent) men det vill han väl kanske inte? Finns det någonstans han vill åka? Något han vill göra gå på nån konsert? Fotbollsmatch osv?
  4. 2
    Oj så trist... Matilda ska ju få åka på ridläger (som födelsedagspresent) men det vill han väl kanske inte? Finns det någonstans han vill åka? Något han vill göra gå på nån konsert? Fotbollsmatch osv?
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3
    Disneyland Paris, men det blir ju något dyrare förstås!!

    Stackars A!
  6. 3
    Disneyland Paris, men det blir ju något dyrare förstås!!

    Stackars A!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    ja hanvar verkligen ledsen Nu har vi pratat om att han och jag ska åka till London ev på höstlovet. En liten tröst men inte alls samma sak. Någon annan sport ville han inte heller, särskilt som han inte känner någon annan som ska åka
  8. 4
    ja hanvar verkligen ledsen Nu har vi pratat om att han och jag ska åka till London ev på höstlovet. En liten tröst men inte alls samma sak. Någon annan sport ville han inte heller, särskilt som han inte känner någon annan som ska åka

Liknande trådar

  1. Besvikelse
    By Fröfrö in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 09:26
  2. Besvikelse
    By susun in forum Autismspektrum
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 18:09
  3. Besvikelse!!!
    By hemlis in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 22:31
  4. besvikelse
    By ofattbart in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-15, 14:31
  5. Besvikelse..
    By Martha m H-05 & M-07 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 21:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar