Hemma
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Hemma

    Nu är vi äntligen utskrivna och hemma på riktigt! Skönt! Elin väger nu 2,5kg och är 46cm lång.
    -< Gabriel 070204 (BF 070330) >-
  2. 1
    Hemma Nu är vi äntligen utskrivna och hemma på riktigt! Skönt! Elin väger nu 2,5kg och är 46cm lång.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    Börjar bli stora tjejen. skönt att få vara hemma, känns lite mer mysigt att få rå om varandra på hemmaplan.
  4. 2
    Börjar bli stora tjejen. skönt att få vara hemma, känns lite mer mysigt att få rå om varandra på hemmaplan.
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Härligt att ni är hemma och att Elin växer

    Här har Tuwas lillasyster Maja precis blivit 6 månader och exploderat i utvecklingen. På bara 2 veckor har hon lärt sig sitta själv (sätter sig själv), äta gröt, hasa/åla (kryper med stor sannolikhet inom en vecka) och idag konstaterade vi att första tanden brutit igenom

    Vad hände med vår nyfödda bebis?
  6. 3
    Härligt att ni är hemma och att Elin växer

    Här har Tuwas lillasyster Maja precis blivit 6 månader och exploderat i utvecklingen. På bara 2 veckor har hon lärt sig sitta själv (sätter sig själv), äta gröt, hasa/åla (kryper med stor sannolikhet inom en vecka) och idag konstaterade vi att första tanden brutit igenom

    Vad hände med vår nyfödda bebis?
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Det går snabbare med andra, tredje... osv barnet än första har jag hört. Jag tycker att det ska bli skönt när Elin blir lite större och kanske inte vaknar så många ggr på natten...
  8. 4
    Det går snabbare med andra, tredje... osv barnet än första har jag hört. Jag tycker att det ska bli skönt när Elin blir lite större och kanske inte vaknar så många ggr på natten...
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Hehe...Maja har ju precis passerat 6 månader och inte sjutton sover hon bättre än. Inatt hade hon fått feber och är jättesnorig IGEN...neverendingstory

    Längtar också tills hon sover lite bättre och vi har ju sen en vecka tillbaka testat med lite gröt, havrevälling och majsvälling men med förkylningen i bakhasorna så får vi inte mkt resultat än så länge. Dessutom så är det nog för små smakportioner än så länge.

    Jag hoppas att hon snabbt blir frisk och kan äta sig ordentligt mätt på kvällen och sen sova hela natten

    Vi håller väl tummarna för att Elin börjar sova lite tidigare än Maja
  10. 5
    Hehe...Maja har ju precis passerat 6 månader och inte sjutton sover hon bättre än. Inatt hade hon fått feber och är jättesnorig IGEN...neverendingstory

    Längtar också tills hon sover lite bättre och vi har ju sen en vecka tillbaka testat med lite gröt, havrevälling och majsvälling men med förkylningen i bakhasorna så får vi inte mkt resultat än så länge. Dessutom så är det nog för små smakportioner än så länge.

    Jag hoppas att hon snabbt blir frisk och kan äta sig ordentligt mätt på kvällen och sen sova hela natten

    Vi håller väl tummarna för att Elin börjar sova lite tidigare än Maja

Liknande trådar

  1. Hemma - och hemma med sjukis
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-10, 20:04
  2. Hemma!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-29, 14:12
  3. Hemma :)
    By zibzib in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 12:53
  4. Hemma hos oss
    By tinfil2 in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 20:39
  5. Hemma nu
    By Graboid in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 09:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar