Operationen avklarad
_0810 Oktoberbarn
  1. Fiachra
    #1

    Operationen avklarad

    och allt gick jättebra. Sövningen var lugn och fin, och själva operationen tog bara en halvtimme. Han blev lite lite ledsen precis när han vaknade men lugnade sig när han fick komma upp i min famn. Sen bara tio minuter senare fick han en glass av personalen på uppvaket - och då var han precis som vanligt. Efter två och en halv timme fick vi åka hem. Den enda smärtlindring han fick var alvedon, och det räckte bra. Idag är det enda som märks att han är röd i ena ögonvinkeln och har ett blåmärke under ögat. Det är otroligt vad snabbt de återhämtar sig, sist jag var sövd kände jag mig halvdöd i flera dagar. Han får i alla fall vara hemma ett par dagar och ta det lite lugnt.
  2. 1
    Operationen avklarad och allt gick jättebra. Sövningen var lugn och fin, och själva operationen tog bara en halvtimme. Han blev lite lite ledsen precis när han vaknade men lugnade sig när han fick komma upp i min famn. Sen bara tio minuter senare fick han en glass av personalen på uppvaket - och då var han precis som vanligt. Efter två och en halv timme fick vi åka hem. Den enda smärtlindring han fick var alvedon, och det räckte bra. Idag är det enda som märks att han är röd i ena ögonvinkeln och har ett blåmärke under ögat. Det är otroligt vad snabbt de återhämtar sig, sist jag var sövd kände jag mig halvdöd i flera dagar. Han får i alla fall vara hemma ett par dagar och ta det lite lugnt.
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Så skönt att allting gick bra!!! Mamma och lite glass och så ler hela världen
    KRAMIS
  4. 2
    Så skönt att allting gick bra!!! Mamma och lite glass och så ler hela världen
    KRAMIS
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Glass gör susen =)
    vad skönt att allt gick bra, visst är det otroligt vad de små återhämtar sig snabbt!!!
  6. 3
    Glass gör susen =)
    vad skönt att allt gick bra, visst är det otroligt vad de små återhämtar sig snabbt!!!

Liknande trådar

  1. operationen är avklarad!
    By Mammahaj in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-09-12, 06:12
  2. Operationen avklarad!
    By lundetass in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 12:41
  3. Operationen avklarad
    By space in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-16, 06:30
  4. Operationen avklarad!
    By Karin-72 in forum Läpp-, käk- och gomspalt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 21:44
  5. Operationen avklarad
    By Efemeris in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 08:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar