SNart andra födelsedagen vart är ni?
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    SNart andra födelsedagen vart är ni?

    VArt är ni alla?????

    Så dött i våran grupp


    Kram Åsa och Tindra som snart blir 2 år
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    SNart andra födelsedagen vart är ni? VArt är ni alla?????

    Så dött i våran grupp


    Kram Åsa och Tindra som snart blir 2 år
  3. Medlem sedan
    Nov 2007
    #2
    Jag kom att tänka på er just precis, och tänkte om det bara var jag som inte var online längre. Men det var det tydligen inte.

    Jag känner dock att jag har koll på ungarna och deras utveckling ändå, har ju nästan er alla på min facebook.

    När vi var mammalediga hade vi alla tid att sitta här och uppdatera en gång i kvarten, den tiden har man inte längre. det är full fart hemma när Freja är vaken, hela tiden händer det något nytt.Och när man inte är hemma så jobbar man, så det finns inte så mkt tid för uppdatering.

    Vi får väl allesammans skaffa oss sykoon till de små liven som snart blir 2 år, och så får vi sitta här och uppdatera dagarna i ända igen

    Saknar er och tänker på er!

    Kram Kim och Freja
  4. 2
    Jag kom att tänka på er just precis, och tänkte om det bara var jag som inte var online längre. Men det var det tydligen inte.

    Jag känner dock att jag har koll på ungarna och deras utveckling ändå, har ju nästan er alla på min facebook.

    När vi var mammalediga hade vi alla tid att sitta här och uppdatera en gång i kvarten, den tiden har man inte längre. det är full fart hemma när Freja är vaken, hela tiden händer det något nytt.Och när man inte är hemma så jobbar man, så det finns inte så mkt tid för uppdatering.

    Vi får väl allesammans skaffa oss sykoon till de små liven som snart blir 2 år, och så får vi sitta här och uppdatera dagarna i ända igen

    Saknar er och tänker på er!

    Kram Kim och Freja
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    jag brukar läsa

    Jag har hängt på Aff i snart sju år, så jag tittar in här då och då - men det är sällan några inlägg. Synd att de inte har samlingsgrupperna för -08 också, då hade det blivit mer aktivitet. Jag hade velat ha en vårbarn-08!

    Det är mer liv i mina andra barns grupper, fast de är äldre. Kanske tar det fart här igen?
  6. 3
    jag brukar läsa Jag har hängt på Aff i snart sju år, så jag tittar in här då och då - men det är sällan några inlägg. Synd att de inte har samlingsgrupperna för -08 också, då hade det blivit mer aktivitet. Jag hade velat ha en vårbarn-08!

    Det är mer liv i mina andra barns grupper, fast de är äldre. Kanske tar det fart här igen?
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    Ja här e det inte mkt aktivitet.. Jag jobbar mkt och barnen får den tid som blir över. Klart vi ska gratulera alla våra majblommor! :-) Alexia fyller ju 4Maj men listan har jag glömt bort! Samlings grattis tilla lla sötnosar från oss ♥
  8. 4
    Ja här e det inte mkt aktivitet.. Jag jobbar mkt och barnen får den tid som blir över. Klart vi ska gratulera alla våra majblommor! :-) Alexia fyller ju 4Maj men listan har jag glömt bort! Samlings grattis tilla lla sötnosar från oss ♥
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Ja, det är inte mycket aktivitet här. Brukar kika in ibland, men skriver sällan.
    Är ju föräldraledig med tvåan just nu, så jag hänger lite inne i hans ankomstgrupp, annars är det fullt upp med två småttingar, så det finns inte jättemycket tid att surfa runt.
    Hoppas att ni har det bra alla!
    Kram!
  10. 5
    Ja, det är inte mycket aktivitet här. Brukar kika in ibland, men skriver sällan.
    Är ju föräldraledig med tvåan just nu, så jag hänger lite inne i hans ankomstgrupp, annars är det fullt upp med två småttingar, så det finns inte jättemycket tid att surfa runt.
    Hoppas att ni har det bra alla!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Längesedan jag var här inne och svarar ju säkert alldeles för sent ser jag men... HEJ i alla fall! ;o)

    Liten kort uppdatering: E är en glad, envis och verbal liten tvååring.
    Favoritsaga är just nu Alfons Åberg, leksaker: bilar, rita och smålego.
    Favoritord att testa just nu: "kanske" som han sätter in lite här och där (tex när han vill fjäska för att få något "E kanske titta lite Ampos Åberg?" och så lägger han huvudet på sned).
    Roligt sagt av E vid läggning: E: "JAG VILL INTE SOVA!" Jag: "ALLA barn ska sova nu". E: "ALLA barn vill INTE SOVA!!!"
    Vi har även hunnit med att konstatera nötallergi samt operera in rör i öronen efter åtskilliga öroninfl.
    E stortrivs på dagis och är sin ringa ålder till trots tryggheten i gruppen enligt fröknarna (stolt mamma).
    Hetsigt humör hemma och en ängel på dagis (fast även ängel hemma också förstås. ;o))
    Kramgo och pussig.

    DÄR har ni E som han är just nu! ;o)

    Ha det så gott. Nu ska jag läsa ikapp lite.
    Kram
  12. 6
    Längesedan jag var här inne och svarar ju säkert alldeles för sent ser jag men... HEJ i alla fall! ;o)

    Liten kort uppdatering: E är en glad, envis och verbal liten tvååring.
    Favoritsaga är just nu Alfons Åberg, leksaker: bilar, rita och smålego.
    Favoritord att testa just nu: "kanske" som han sätter in lite här och där (tex när han vill fjäska för att få något "E kanske titta lite Ampos Åberg?" och så lägger han huvudet på sned).
    Roligt sagt av E vid läggning: E: "JAG VILL INTE SOVA!" Jag: "ALLA barn ska sova nu". E: "ALLA barn vill INTE SOVA!!!"
    Vi har även hunnit med att konstatera nötallergi samt operera in rör i öronen efter åtskilliga öroninfl.
    E stortrivs på dagis och är sin ringa ålder till trots tryggheten i gruppen enligt fröknarna (stolt mamma).
    Hetsigt humör hemma och en ängel på dagis (fast även ängel hemma också förstås. ;o))
    Kramgo och pussig.

    DÄR har ni E som han är just nu! ;o)

    Ha det så gott. Nu ska jag läsa ikapp lite.
    Kram

Liknande trådar

  1. Sobea- filtar, vart hitta? Eller andra..
    By Cesse m.4 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 20:30
  2. vart träffar man andra att umgås med?
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 07:37
  3. Snart ska jag på mitt andra auorasamtal
    By eva-med-7 barn in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 21:36
  4. Andra dagen snart förbi
    By Lipsi in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 07:27
  5. Snart är februari slut och vart tar vi
    By janfebbarn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 14:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar