Gjorde NN nåt olagligt igår??
Tonåringar
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Gjorde NN nåt olagligt igår??

    Väninnan frågar sitt barn vad mitt barn gjorde igår när de var på samma fest. -Nej, blev svaret som tur var. Måste ändå skratta lite åt det hela. Ena stunden ryter vi -hoppa inte i soffan, kasta inte bollar inne nästa-rök inte, drick inte, hascha inte..... Men snart kanske de klarar sig själva. Men åren som är kvar kräver tålamod och åter tålamod och det är inte alltid min grej. Men var gång de kommer hem och inte gjort något olagligt är väl en bra dag
  2. 1
    Gjorde NN nåt olagligt igår?? Väninnan frågar sitt barn vad mitt barn gjorde igår när de var på samma fest. -Nej, blev svaret som tur var. Måste ändå skratta lite åt det hela. Ena stunden ryter vi -hoppa inte i soffan, kasta inte bollar inne nästa-rök inte, drick inte, hascha inte..... Men snart kanske de klarar sig själva. Men åren som är kvar kräver tålamod och åter tålamod och det är inte alltid min grej. Men var gång de kommer hem och inte gjort något olagligt är väl en bra dag
  3. Medlem sedan
    May 1998
    #2
    Att komma hem utan att ha gjort nåt olagligt förutsätter jag bara, det är inget jag går omkring och är tacksam för. Däremot är jag tacksam när dottern kommer hem utan att ha råkat illa ut, dvs blivit utsatt för något...
  4. 2
    Att komma hem utan att ha gjort nåt olagligt förutsätter jag bara, det är inget jag går omkring och är tacksam för. Däremot är jag tacksam när dottern kommer hem utan att ha råkat illa ut, dvs blivit utsatt för något...
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Min man tyckte det var roligt när hans son en natt hade varit ute och klistrat lite affischer (olaga affischering) för något sonen brann för. Han var glad att det fanns lite jävla anamma i hans mönsterpojke.
  6. 3
    Min man tyckte det var roligt när hans son en natt hade varit ute och klistrat lite affischer (olaga affischering) för något sonen brann för. Han var glad att det fanns lite jävla anamma i hans mönsterpojke.
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Eftersom jag själv ägnade mig åt olaga affischering och uppsättning av klistermärken för något jag brann för när jag var i tonåren tycker jag också att det är helt ok när sönerna gör det. Men annars försöker vi propagera för laglydighet, när det t.ex. gäller sådant som pyroteknik på fotbollsläktarna.
  8. 4
    Eftersom jag själv ägnade mig åt olaga affischering och uppsättning av klistermärken för något jag brann för när jag var i tonåren tycker jag också att det är helt ok när sönerna gör det. Men annars försöker vi propagera för laglydighet, när det t.ex. gäller sådant som pyroteknik på fotbollsläktarna.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Självklart!
  10. 5
    Självklart!

Liknande trådar

  1. Vad gjorde du igår?
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-07-18, 20:22
  2. Vet ni vad jag gjorde igår?
    By Malin1979 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 18:01
  3. Gjorde nåt kul igår...
    By avataria in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 19:58
  4. Vet ni, vi gjorde så god mat igår!
    By lotten4 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 10:38
  5. Gjorde fvp igår.
    By Oblu bf 18/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar