Visst är det en fin bärgsingbil, mamma?
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Visst är det en fin bärgsingbil, mamma?

    Lille, rare plinsen - vi va rpå Legoland i förrgår och eftersom han ju snart fyller fem, fick han välja en present i affären. Han valde en ganska anspåkslös bärgningsbil och jag väcktes halv 8 morgonen efter (vi kom hem sent så det var inte tal om att sätta ihop den då) av en liten hand som klappade mig på huvudet och en viskad förfrågan om vi inte kunde bygga ihop den nya legobilen...?
    *gäsp*

    På dagen var han med en klasskompis på Tower of London och självklart var legobilen iallafall med till kompisen, men inte in till stan. När jag hämtade honom och han berättat om alla saker de sätt (mamma, de hade jättestora Swords och juveeeeler!") sa han "Mamma - är inte du jätteglad över att jag valde en så himla fin och bra legobil just igår?".
    Jo, såklart. Överlycklig!
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Då får man tänka om!

    K: 010127 (f), V: 030212 (f), A: 050426 (m), A: 070130 (f), H: 100630 (f)

    Mikrobloggar: TinTinsTirader
  2. 1
    Visst är det en fin bärgsingbil, mamma? Lille, rare plinsen - vi va rpå Legoland i förrgår och eftersom han ju snart fyller fem, fick han välja en present i affären. Han valde en ganska anspåkslös bärgningsbil och jag väcktes halv 8 morgonen efter (vi kom hem sent så det var inte tal om att sätta ihop den då) av en liten hand som klappade mig på huvudet och en viskad förfrågan om vi inte kunde bygga ihop den nya legobilen...?
    *gäsp*

    På dagen var han med en klasskompis på Tower of London och självklart var legobilen iallafall med till kompisen, men inte in till stan. När jag hämtade honom och han berättat om alla saker de sätt (mamma, de hade jättestora Swords och juveeeeler!") sa han "Mamma - är inte du jätteglad över att jag valde en så himla fin och bra legobil just igår?".
    Jo, såklart. Överlycklig!
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Måste ju säga grattis här med, det viktigaste forumet för våra älskade majbarn. Grattis till plinsen och mamman!
  4. 2
    Måste ju säga grattis här med, det viktigaste forumet för våra älskade majbarn. Grattis till plinsen och mamman!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Tack! Och snart är hela den här sidan bara våra inlägg!
  6. 3
    Tack! Och snart är hela den här sidan bara våra inlägg!

Liknande trådar

  1. Mamma, se jag kan visst cykla!!
    By jannice_ in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 10:26
  2. Min mamma är visst orolig!
    By Anki33 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 19:53
  3. Mamma har visst oxå humör:(
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 11:24
  4. "Mamma, visst har Chistian Luuk en stor
    By kryttet in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 15:42
  5. Min mamma känner visst mig!!
    By K med M-03 + bf 1/9 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar