.. i Geni. Tveklöst. men "Kampen mellan kvinna och man" har nåt emot mig, jag svarar rätt på en massa frågor och susar fram och så hamnar jag på ett ställe på spelplanen där jag ska ta ett "manligt" chanskort och så får jag typ "Du tvättar hans vita kalsonger med din röda tröja så de blir bebisrosa, gå tillbaks till start" *morr* hela tiden *bränner upp spelet i öppna spisen* Medans han när han hamnar på det kvinnliga får mesiga kort som "Du glömmer köpa tamponger, gå tillbaks ett steg"... Ungefär.

Vadå? Dålig förlorare? Jag? Näääääää Jag satt bara uppe tills kl 2 inatt för att vi tvunget skulle spela tills jag vann en omgång

Idag ska det som inte gjordes igår göras, d v s plantera i blomlådor och så i odlingslådor. I blomlådorna blir det nu till en början penseer och murgröna. Jag vile inte köpa nåt dyrare än penseer (murgrönan kan återanvändas) förrän jag verkligen visste vad jag ville ha. Nu blev det snabbköp för att det var aldeles tomt *s*

Men först frukost. sen en cykeltur till gymet för ett ben-pass och sen cykeltur hem igen. Minus 4 kg. Dag 18.