Upp och ner i vikt
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Upp och ner i vikt

    75,1 kg idag, för 1 v sen 74,5 kg, för 2 v sen 75,9 kg.
    Nästa vecka ska det vara under 75 kg igen, had eju som mål 70 kg till 1/6, men det börjar kännas tight, eller så får jag ge järnet i maj.

    Men idag bär det av till broder i Piteå som fyller 31 år, fika& tårta(han bakar gott), men ska inte frossa
    Jag och tjejerna ska sova över där för gubben jobbar i kväll.
    Lite vin och god mat blir det oxå.
    Tänkte hinna med el liten shoppingtur i småstaden i Piteå, dags att åka om vi ska vara på fika kl 14
    Mia med Iza,Klara& Alex


  2. 1
    Upp och ner i vikt 75,1 kg idag, för 1 v sen 74,5 kg, för 2 v sen 75,9 kg.
    Nästa vecka ska det vara under 75 kg igen, had eju som mål 70 kg till 1/6, men det börjar kännas tight, eller så får jag ge järnet i maj.

    Men idag bär det av till broder i Piteå som fyller 31 år, fika& tårta(han bakar gott), men ska inte frossa
    Jag och tjejerna ska sova över där för gubben jobbar i kväll.
    Lite vin och god mat blir det oxå.
    Tänkte hinna med el liten shoppingtur i småstaden i Piteå, dags att åka om vi ska vara på fika kl 14
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Ha en jättebra dag! Jag tycker inte att det är så konstigt att du går upp och ned i vikt, för att vara ärlig. Vissa perioder sköter du kost och motion bra, och andra perioder är det mycket fest, vin, fika och tårta. Det verkar som om du lätt tappar fokus?
  4. 2
    Ha en jättebra dag! Jag tycker inte att det är så konstigt att du går upp och ned i vikt, för att vara ärlig. Vissa perioder sköter du kost och motion bra, och andra perioder är det mycket fest, vin, fika och tårta. Det verkar som om du lätt tappar fokus?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hoppas ni har det trevligt
  6. 3
    Hoppas ni har det trevligt
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    ja jag vill gärna leva oxå, men visst, det blir lätt för mkt av det goda.
    nog för att sanningen svider, men jag tycker ofta du klankar ner på mig och pappar andra som är i samma situation.
  8. 4
    ja jag vill gärna leva oxå, men visst, det blir lätt för mkt av det goda.
    nog för att sanningen svider, men jag tycker ofta du klankar ner på mig och pappar andra som är i samma situation.

Liknande trådar

  1. Vikt dâ
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:18
  2. Om att gå ner i vikt
    By viktresan in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 09:34
  3. På tal om vikt.
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 21:22
  4. vikt
    By Petrea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-22, 15:48
  5. vikt ?
    By lillan in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 16:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar