barnvagn?
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    barnvagn?

    Hej

    undrar om vad era majblommor åker i förngt? jag har just beslutat mig för att sälja våran pärla en Urban jungle nu.. ska till spanien snart och har därför investerat i en Graco mirage PLUS. den får nog hon slita med hälsan tills vagnen inte är behövlig längre...

    Så vad åker era små troll?
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    barnvagn? Hej

    undrar om vad era majblommor åker i förngt? jag har just beslutat mig för att sälja våran pärla en Urban jungle nu.. ska till spanien snart och har därför investerat i en Graco mirage PLUS. den får nog hon slita med hälsan tills vagnen inte är behövlig längre...

    Så vad åker era små troll?
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    emmaljunga

    Här har vi kvar vår Emmaljunga Edge, sittdelen används fortfarande på promenader, fast det vanligaste är vår paraplyvagn, en Emmaljunga Ranger (såldes typ bara 2004 men vi gillar den). Dessa vagnar får helt enkelt hålla vagntiden ut Vagnar ska användas ordentligt och vi har haft dem till alla tre.
  4. 2
    emmaljunga Här har vi kvar vår Emmaljunga Edge, sittdelen används fortfarande på promenader, fast det vanligaste är vår paraplyvagn, en Emmaljunga Ranger (såldes typ bara 2004 men vi gillar den). Dessa vagnar får helt enkelt hålla vagntiden ut Vagnar ska användas ordentligt och vi har haft dem till alla tre.

Liknande trådar

  1. Barnvagn.
    By vajjer in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 17:28
  2. Barnvagn??
    By fia82 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 18:27
  3. Barnvagn
    By Bellan in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 18:48
  4. Tåg med barnvagn!
    By Lerica in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 07:22
  5. Barnvagn?
    By I väntan på kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar