Vilken fantasi!
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Vilken fantasi!

    Jag brukar småprata med Jesper om dagen när vi sitter och äter middag. Frågade honom häromdagen om de ätit fisk till lunch på förskolan. Han plirade mot mig och sa "nä. vi åt dinosaurieskelett med lera" Ojdå! Ibland har de ätit en liten levande dionusarie, som blev död! Någon gång har det varit ett spökskelett.
    Äter era barn också sådana konstiga rätter till lunch eller är det kanske ett Skånefenomen?????
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Vilken fantasi! Jag brukar småprata med Jesper om dagen när vi sitter och äter middag. Frågade honom häromdagen om de ätit fisk till lunch på förskolan. Han plirade mot mig och sa "nä. vi åt dinosaurieskelett med lera" Ojdå! Ibland har de ätit en liten levande dionusarie, som blev död! Någon gång har det varit ett spökskelett.
    Äter era barn också sådana konstiga rätter till lunch eller är det kanske ett Skånefenomen?????
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Inte Sara

    men min mellanson blev ibland serverad bönor med snorkråkssmak (hade lyssnat när jag läste högt för stoebror ur Harry Potter om kvällarna) I övrigt fick han alltid "ingen nånting" - en otroligt konstig förskola det där
  4. 2
    Inte Sara men min mellanson blev ibland serverad bönor med snorkråkssmak (hade lyssnat när jag läste högt för stoebror ur Harry Potter om kvällarna) I övrigt fick han alltid "ingen nånting" - en otroligt konstig förskola det där
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    det är faktiskt ganska ofta som Jesper också får typ ingenting. Fast han verkar vara lika glad för det
  6. 3
    det är faktiskt ganska ofta som Jesper också får typ ingenting. Fast han verkar vara lika glad för det

Liknande trådar

  1. Min fantasi
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-01, 02:08
  2. Fantasi-liv...
    By anchita in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 18:54
  3. Ni med bra fantasi!
    By Mimis in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 16:48
  4. Fantasi?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 08:31
  5. Fantasi
    By Gullan m Axel & Algot in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar