Valborg idag...
Tonåringar
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Valborg idag...

    antar att det är fler än jag som är oroliga för vad deras barn ska hitta på för dumheter idag, läs dricka för mycket el dyl. Men jag kommer nog att ta en runda och kolla om jag får reda på var de är.(Tonåringen är ej hos mig denna vecka, synd)
  2. 1
    Valborg idag... antar att det är fler än jag som är oroliga för vad deras barn ska hitta på för dumheter idag, läs dricka för mycket el dyl. Men jag kommer nog att ta en runda och kolla om jag får reda på var de är.(Tonåringen är ej hos mig denna vecka, synd)
  3. Medlem sedan
    May 1998
    #2
    Jag har koll på min i alla fall. Hon är hemma hos pojkvännen, som har utegångsförbud. Så det blir lugnt för hennes del

    Vi har nattgäster här hemma också, så hon ska komma hem tidigt i kväll.
  4. 2
    Jag har koll på min i alla fall. Hon är hemma hos pojkvännen, som har utegångsförbud. Så det blir lugnt för hennes del

    Vi har nattgäster här hemma också, så hon ska komma hem tidigt i kväll.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Koll på min

    Han är hos kompisen tvärs över gatan. Min förstfödde är den lugne i familjen och har inte visat tendenser på att ändra det. Eftersom han mest sitter hemma, eller hos kompisar, där vi känner föräldrarna och har kontakt, så vet jag att inget fiffel förekommer,men det kan ju ändra sig. Annars är jag mer orolig för hur det kommer att vara med hans småsyskon om ett par år.
  6. 3
    Koll på min Han är hos kompisen tvärs över gatan. Min förstfödde är den lugne i familjen och har inte visat tendenser på att ändra det. Eftersom han mest sitter hemma, eller hos kompisar, där vi känner föräldrarna och har kontakt, så vet jag att inget fiffel förekommer,men det kan ju ändra sig. Annars är jag mer orolig för hur det kommer att vara med hans småsyskon om ett par år.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Våra tre 95or har varit hemma med oss hela kvällen. De hade inte minsta sug efter att hänga ute. Sköönt.
  8. 4
    Våra tre 95or har varit hemma med oss hela kvällen. De hade inte minsta sug efter att hänga ute. Sköönt.
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Jag sitter mest och är orolig för andras ungdomar, jag brukar nattvandra på valborg och vi brukar göra nytta då, men i år fick jag ingen med mig. Hör en del skrål ibland nu (vi bor vid en park) och kan ju ringa fältassistenterna eller polisen om det låter som om det är bråk eller annat på gång. Så jag "nattvandrar" lite hemifrån.

    19-åringen sitter hemma, och han får ju också ta ansvar för sig själv annars (han är ute och festar ibland). 15-åringen är hos en kompis där jag känner mig trygg med att det är lugnt, men jag har sagt att han måste ringa mig så jag kan cykla dit och göra honom sällskap hem. Vi har tyvärr ingen bil. Jag skulle gärna gå och lägga mig, men vill som sagt var se till så att yngste sonen är hemma först.
  10. 5
    Jag sitter mest och är orolig för andras ungdomar, jag brukar nattvandra på valborg och vi brukar göra nytta då, men i år fick jag ingen med mig. Hör en del skrål ibland nu (vi bor vid en park) och kan ju ringa fältassistenterna eller polisen om det låter som om det är bråk eller annat på gång. Så jag "nattvandrar" lite hemifrån.

    19-åringen sitter hemma, och han får ju också ta ansvar för sig själv annars (han är ute och festar ibland). 15-åringen är hos en kompis där jag känner mig trygg med att det är lugnt, men jag har sagt att han måste ringa mig så jag kan cykla dit och göra honom sällskap hem. Vi har tyvärr ingen bil. Jag skulle gärna gå och lägga mig, men vill som sagt var se till så att yngste sonen är hemma först.
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Jag hade koll på min tonåring, men det blev lite trassel med hennes kompisar..det ordnade sig i alla fall så trots att det blev en sen natt var alla på plats här eller hemma hos sig framåt 2.
  12. 6
    Jag hade koll på min tonåring, men det blev lite trassel med hennes kompisar..det ordnade sig i alla fall så trots att det blev en sen natt var alla på plats här eller hemma hos sig framåt 2.
  13. Medlem sedan
    Feb 2002
    #7
    Det gick lugnt till som tur var. De var på platser där det fanns vuxet folk också och skulle vara hemma kl. 12 hos pappa och var faktiskt det också. Känns bra!
  14. 7
    Det gick lugnt till som tur var. De var på platser där det fanns vuxet folk också och skulle vara hemma kl. 12 hos pappa och var faktiskt det också. Känns bra!

Liknande trådar

  1. Valborg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-01, 02:37
  2. Valborg idag
    By SvartaPantern in forum _0805 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 08:13
  3. Valborg
    By mamma till D & A in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 18:54
  4. Valborg
    By Vilda Tilda in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 07:37
  5. Vad gör ni idag Valborg?
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 11:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar