*ot* Tredje gången gillt
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    *ot* Tredje gången gillt

    Det var vad vi hade hoppats på, men icke. Själen värker. Det finns verkligen INGEN rättvisa, jag hade hoppats att det skulle få vara min tur att skriva att det var David´s tur att få syskon...

    Ner i avgrunden och så upp sedan. Sista försöket blir i augusti.

    Ledsna kramar A

    (sedan skall jag inte deppa ner denna sida mer med trista besked)
  2. 1
    *ot* Tredje gången gillt Det var vad vi hade hoppats på, men icke. Själen värker. Det finns verkligen INGEN rättvisa, jag hade hoppats att det skulle få vara min tur att skriva att det var David´s tur att få syskon...

    Ner i avgrunden och så upp sedan. Sista försöket blir i augusti.

    Ledsna kramar A

    (sedan skall jag inte deppa ner denna sida mer med trista besked)
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Men du.....du får deppa ner hur mycket du vill och behöver. Det är ju det vi är till för. Nu håller vi alla tummarn i augusti
  4. 2
    Men du.....du får deppa ner hur mycket du vill och behöver. Det är ju det vi är till för. Nu håller vi alla tummarn i augusti
  5. nenne79
    #3
    Fy vad jobbigt ni måste ha det, önskar så att det snart blir er tur.
    Vi kämpade hela hela sex provrörsbefruktningar för att få de två underbara barn vi har och så har vi även kämpat med ytterligare två för att få ett syskon till som inte gick vägen.
    Hoppas hoppas att det snart blir er tur.
    Tänker på er.
    Kramar från en som vet hur det är.
  6. 3
    Fy vad jobbigt ni måste ha det, önskar så att det snart blir er tur.
    Vi kämpade hela hela sex provrörsbefruktningar för att få de två underbara barn vi har och så har vi även kämpat med ytterligare två för att få ett syskon till som inte gick vägen.
    Hoppas hoppas att det snart blir er tur.
    Tänker på er.
    Kramar från en som vet hur det är.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Det är klart du får skriva deppiga inlägg också.Du tillför ju så mycket positivt andra ggr .Vi förstår väl att du är ledsen nu och det FÅR du skriva om.Jag hoppas innerligt att det går vägen nästa gång!
  8. 4
    Det är klart du får skriva deppiga inlägg också.Du tillför ju så mycket positivt andra ggr .Vi förstår väl att du är ledsen nu och det FÅR du skriva om.Jag hoppas innerligt att det går vägen nästa gång!
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Kramar!
  10. 5
    Kramar!
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    Kramar till er och jag tänker mycket på er.
    Jag hoppas verkligen att sommaren kan ge er lugn och ro och lite distans, sen kör vi så det ryker till hösten.
    Jag önskar verkligen att ni kan få ett till litet barn och hoppas att få se ett inlägg lagom till jul om UL-bilder och dyl.

    Vi finns ju här för varandra i vått och torrt och stöttar varandra, ditt inlägg hör lika mycket hemma här somnågot annat.

    Kram och lycka till.
  12. 6
    Kramar till er och jag tänker mycket på er.
    Jag hoppas verkligen att sommaren kan ge er lugn och ro och lite distans, sen kör vi så det ryker till hösten.
    Jag önskar verkligen att ni kan få ett till litet barn och hoppas att få se ett inlägg lagom till jul om UL-bilder och dyl.

    Vi finns ju här för varandra i vått och torrt och stöttar varandra, ditt inlägg hör lika mycket hemma här somnågot annat.

    Kram och lycka till.
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Nej, vad tråkigt!!
    Tror stenhårt på att allt går vägen i augusti, så det kommer en ljuvlig majbebis!!!

    STOR KRAM och jag tänker på ER!!
  14. 7
    Nej, vad tråkigt!!
    Tror stenhårt på att allt går vägen i augusti, så det kommer en ljuvlig majbebis!!!

    STOR KRAM och jag tänker på ER!!
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8
    Varma kramar. Hoppas ni får en fin sommar ändå.
  16. 8
    Varma kramar. Hoppas ni får en fin sommar ändå.
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9

    *kramar om*

    Du/ni finns i mina tankar och jag håller som vanligt tummer och tår för er skull! Barnlängtan är så stor och jag hoppas så för er skull nu i augusti!

    Stor kram/Elisabeth
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~

    Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega*, Ville och Mirakel nr 5 med bf 5 maj 2010

    Vendelas minnessida: www.zoieli.se/vendela
    Blogg om glädje och sorg: www.zoieli.blogspot.com
    Mejl: [email protected]

    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~
  18. 9
    *kramar om* Du/ni finns i mina tankar och jag håller som vanligt tummer och tår för er skull! Barnlängtan är så stor och jag hoppas så för er skull nu i augusti!

    Stor kram/Elisabeth
  19. Medlem sedan
    Oct 2004
    #10
    Åh nej vad tråkigt att höra. Hoppas ni får en fin sommar och kan ladda inför augsti. Då håller vi så klart tummar och tår för er skull!!
  20. 10
    Åh nej vad tråkigt att höra. Hoppas ni får en fin sommar och kan ladda inför augsti. Då håller vi så klart tummar och tår för er skull!!

Liknande trådar

  1. Tredje gången gillt
    By Empa in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-09-22, 19:22
  2. Tredje gången gillt?
    By norpisen in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 13:10
  3. Tredje gången gillt
    By marilen in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 09:07
  4. Tredje gången gillt?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 16:57
  5. Tredje gången gillt?
    By Stellaris in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar