Nervös inför VUL
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Nervös inför VUL

    Imorgon ska jag på VUL på sjukhuset (inte kliniken) eftersom jag hade ett utomkvedshavandeskap förra hösten. Jag är i v 6 (5+2) imorgon och jag är så nervös att de inte ska se något, att det sitter fel igen.. Kan man verkligen se något så tidigt? Vet inte om jag skulle orka gå igenom ännu en operation av äggledaren = skulle verkligen bli steril, med allt vad det innebär med psykisk och fysisk smärta.. Har så himla ont i magen av oro och har knappt kunnat känna mig glad alls den senaste veckan. Har liksom glömt bort att jag är gravid och känns bara som att jag förbereder mig mentalt på att det ska gå fel igen. Nu ska jag springa Vårruset och sen fira min födelsedag Kram
  2. 1
    Nervös inför VUL Imorgon ska jag på VUL på sjukhuset (inte kliniken) eftersom jag hade ett utomkvedshavandeskap förra hösten. Jag är i v 6 (5+2) imorgon och jag är så nervös att de inte ska se något, att det sitter fel igen.. Kan man verkligen se något så tidigt? Vet inte om jag skulle orka gå igenom ännu en operation av äggledaren = skulle verkligen bli steril, med allt vad det innebär med psykisk och fysisk smärta.. Har så himla ont i magen av oro och har knappt kunnat känna mig glad alls den senaste veckan. Har liksom glömt bort att jag är gravid och känns bara som att jag förbereder mig mentalt på att det ska gå fel igen. Nu ska jag springa Vårruset och sen fira min födelsedag Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    åh lycka lycka lycka till i morgon. Jag hoppas av hela hjärtat att de hittar en liten fin larv på precis rätt ställe!! Får du höra hjärta och sånt eller är det för tidigt.

    Förstår verkligen din oro, men på ngt sätt så måste man tänka att det ordnar sig och att nu efter ditt + så har du statistiken på DIN sida!!

    I morgon är det äp för mig, nervös som 17! Har fått för mig att det kan vara spontan ägglossn, har inte ont i äggstockarna mer, hade det för ett par dagar sen. Eller att äggen e få och för små som vanligt. Oro oro oro...

    Håller alla tummar. glöm inte skriva så vi vet! Jag e ledig fr jobb en vecka nu och kommer vara här inne lite skulle jag tro.

    massa kram och grattis!
  4. 2
    åh lycka lycka lycka till i morgon. Jag hoppas av hela hjärtat att de hittar en liten fin larv på precis rätt ställe!! Får du höra hjärta och sånt eller är det för tidigt.

    Förstår verkligen din oro, men på ngt sätt så måste man tänka att det ordnar sig och att nu efter ditt + så har du statistiken på DIN sida!!

    I morgon är det äp för mig, nervös som 17! Har fått för mig att det kan vara spontan ägglossn, har inte ont i äggstockarna mer, hade det för ett par dagar sen. Eller att äggen e få och för små som vanligt. Oro oro oro...

    Håller alla tummar. glöm inte skriva så vi vet! Jag e ledig fr jobb en vecka nu och kommer vara här inne lite skulle jag tro.

    massa kram och grattis!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Tack söta du, jag håller tummarna minst lika mycket tillbaka.. Vad roligt om man får se dig lite mer här inne den kommande veckan, har saknat dig här. Det är för tidigt för att se varken den lilla filuren eller hjärtat, och därför fattar jag egentligen inte varför vi fick en så tidig tid. Jag hoppas så för oss båda att det ska gå vägen. Hela vägen! Tänker på dig imorgon och ska självklart berätta hur det gått oavsett besked! Stor kram
  6. 3
    Tack söta du, jag håller tummarna minst lika mycket tillbaka.. Vad roligt om man får se dig lite mer här inne den kommande veckan, har saknat dig här. Det är för tidigt för att se varken den lilla filuren eller hjärtat, och därför fattar jag egentligen inte varför vi fick en så tidig tid. Jag hoppas så för oss båda att det ska gå vägen. Hela vägen! Tänker på dig imorgon och ska självklart berätta hur det gått oavsett besked! Stor kram

Liknande trådar

  1. Nervös inför rul
    By otålig_tjej in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 07:32
  2. nervös inför ul
    By mammamuu1 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 13:04
  3. Nervös inför UL...
    By Jeanne1 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 21:17
  4. nervös inför BM
    By Stina____. in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 11:00
  5. Är så nervös inför..
    By Netti - SSK T4 KI Norrtälje in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar