En lillasyster!
  1. Medlem sedan
    Jul 2006
    #1

    En lillasyster!

    Hej allihop!
    Nu var det längesen sist!

    Hoppas alla mår bra!

    Vi har fått en tjej, Maya, som föddes 14:e mars. Hon vägde 3785g och var 51 cm lång när hon föddes.

    Hon är en nöjd liten tjej som nu vid 7 veckors ålder sover väldigt bra, vill ha mat en gång/ natt. Otroligt lyxigt tycker vi som är vana Nellies nattstrul...
    Det kan ju ändra sig, men jag är glad för varje gång jag får sova 3 timmar iett svep

    Nu rullar dagarna bara iväg, med en energisk 3-åring, en 6-åring som definitivt befinner sig i "lilla tonåren" och så minsting som älskar att ligga i knä

    En liten uppdatering om oss, ha det gott alla!

    Kram Maria
  2. 1
    En lillasyster! Hej allihop!
    Nu var det längesen sist!

    Hoppas alla mår bra!

    Vi har fått en tjej, Maya, som föddes 14:e mars. Hon vägde 3785g och var 51 cm lång när hon föddes.

    Hon är en nöjd liten tjej som nu vid 7 veckors ålder sover väldigt bra, vill ha mat en gång/ natt. Otroligt lyxigt tycker vi som är vana Nellies nattstrul...
    Det kan ju ändra sig, men jag är glad för varje gång jag får sova 3 timmar iett svep

    Nu rullar dagarna bara iväg, med en energisk 3-åring, en 6-åring som definitivt befinner sig i "lilla tonåren" och så minsting som älskar att ligga i knä

    En liten uppdatering om oss, ha det gott alla!

    Kram Maria
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Grattis! Vad härligt med syskon. Vi har fortfarande Emma och inga syskon, men det är inget vi har jobbat på heller för den delen. Börjar väl bli dags.... vi får väl se. Var sak har sin tid.
    Kram Pia
  4. 2
    Grattis! Vad härligt med syskon. Vi har fortfarande Emma och inga syskon, men det är inget vi har jobbat på heller för den delen. Börjar väl bli dags.... vi får väl se. Var sak har sin tid.
    Kram Pia
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    Kommer inte ihåg om jag grattat dig tidigare men kostar på mig ett GRATTIS till

    Härligt att Maya (vår minsting heter också Maja fast med j) sover så bra. Här sovs det uruselt och vi har tre barn i sängen många nätter *pust*.
  6. 3
    Kommer inte ihåg om jag grattat dig tidigare men kostar på mig ett GRATTIS till

    Härligt att Maya (vår minsting heter också Maja fast med j) sover så bra. Här sovs det uruselt och vi har tre barn i sängen många nätter *pust*.
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Grattis!!! Vilken stor tjej du har om man jämför med min lillfia. Hon väger förhoppningsvis en bit över 3 kg när vi ska väga i em. Elin har oxå betydligt bättre nätter än Gabriel.
    Ha det bra och njut av den lilla mitt i allt!

    Kram
  8. 4
    Grattis!!! Vilken stor tjej du har om man jämför med min lillfia. Hon väger förhoppningsvis en bit över 3 kg när vi ska väga i em. Elin har oxå betydligt bättre nätter än Gabriel.
    Ha det bra och njut av den lilla mitt i allt!

    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    Stort grattis till Maya, vad roligt med en liten till.
    Det verkar som om våra små treåringar har fått en del småsyskon nu.

    kram
  10. 5
    Stort grattis till Maya, vad roligt med en liten till.
    Det verkar som om våra små treåringar har fått en del småsyskon nu.

    kram

Liknande trådar

  1. Lillasyster är här
    By mamma till D & A in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 09:23
  2. en lillasyster!
    By Ullu in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 08:58
  3. Lillasyster
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 19:58
  4. Lillasyster heter ännu lillasyster
    By Cissi & lillasyster 11/5 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar