Hurra hurra nu är jag 2 år
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Hurra hurra nu är jag 2 år

    JAG har nu blivit 2 år och mamma och Pappa och mina syskon har gjort min andra födelsedag till den bästa som finns enligt mig då Tindra


    Ja nu är min skrutta 2 år och de va såå mysigt att fira henne ytterligare igen... storasyster har hon hunnit bli och lillebror tar upp mycket tid men dom har så kul med varandra.....

    GRATTIS till er maj blommor som fyllt år och som kommer fylla år inom kort


    UNDERBARA MAJ MÅNAD

    Kram Åsa
    Bloggar på: http://familjennore.bloggagratis.se/

    Även blogg av tankar kring sorgen/Tankar att mista sitt barn : http://livetutanmittbarn.bloggagratis.se/
  2. 1
    Hurra hurra nu är jag 2 år JAG har nu blivit 2 år och mamma och Pappa och mina syskon har gjort min andra födelsedag till den bästa som finns enligt mig då Tindra


    Ja nu är min skrutta 2 år och de va såå mysigt att fira henne ytterligare igen... storasyster har hon hunnit bli och lillebror tar upp mycket tid men dom har så kul med varandra.....

    GRATTIS till er maj blommor som fyllt år och som kommer fylla år inom kort


    UNDERBARA MAJ MÅNAD

    Kram Åsa
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    grattis Tindra! Alexia blev 2år 4Maj och mamma sisi bakade en Barbapapa tårta! hipp hipp hurraaa
  4. 2
    grattis Tindra! Alexia blev 2år 4Maj och mamma sisi bakade en Barbapapa tårta! hipp hipp hurraaa
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3

    grattis!

    Grattis till er alla små majbarn som under denna underbara månad nu blir 2 år!
    Jag och Freja tänker mycket på er allesammans, och visst saknar vi er, men vi, precis som alla er andra har så mycket annat att göra om dagarna så det är sällan man hinner med att skriva här.

    Men jag hoppas att ni alla vet att vi tänker på er!
    Kram och Grattis till er1 <3
  6. 3
    grattis! Grattis till er alla små majbarn som under denna underbara månad nu blir 2 år!
    Jag och Freja tänker mycket på er allesammans, och visst saknar vi er, men vi, precis som alla er andra har så mycket annat att göra om dagarna så det är sällan man hinner med att skriva här.

    Men jag hoppas att ni alla vet att vi tänker på er!
    Kram och Grattis till er1 <3

Liknande trådar

  1. Hurra hurra Olga 1 månad idag!
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 08:58
  2. Hurra, hurra, hurra, ( till jennifer )
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-06, 19:00
  3. Idag är mammas födelsedag, hurra hurra
    By jannice_ in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 11:57
  4. Hurra hurra för min Agnes idag
    By cerlise in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 22:30
  5. Hurra, hurra för Linnéa idag!
    By Dexankexan in forum _0505 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 23:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar