Hej på er alla sötnosar!
Nu närmar det sig... våra gullungarnas 2 års dag! Tänk att det redan har gått två år sedan dom tittade ut. Jag vet att vi var förvånad över det förra året, men det känns verkligen som om det var för bara en kort stund sedan som vi gratulerade de små liven på deras 1 årsdagar.

Jag sörjer däremot inte... jag ÄLSKAR varje dag med Freja. Hon snackar som bara den, (hon är väldigt lik sin mamma). Vi dansar och sjunger och leker och busar. Det är en sprallig tjej med en järnvilja, men ändå väldigt mjuk och omhändertagande.

Hon har färdigheter så som att hon kan färger, hon kan räkna till 9, hon sjunger med i alla Mora träsk-låtarna och kan tillhörande rörelser. Hon talar klart och tydligt om vad hon vill ha och äta till frukost, säger själv till när hon är trött och vill gå och lägga sig, och fjantar vi oss för mycket vi läggningen så säger hon åt oss att gå ut och stänga dörren haha

Att borsta tänderna är en favorithobby (det har vi mycket dagis att tacka för). det är inga problem att tvätta hennes hår, och hon älskar att bada. det börjar gå lättare att klippa hennes naglar nu, hon har nog haft lite "seperationsångest" över det tidigare.

Att puzzla och rita är en favoritsyssla. Och favoritprogrammet är Charlie och Lola. När hon sett klart ett avsnitt på svt/play vinkar hon till tvn och säger: Natti natti Lollan!

Ja det var en "kort" rapportering från oss. Hör gärna av er. Tänker på er.
Puss o kram från Kimzan o Freja