2-årspresenter!!!???
_0806 Junibarn
  1. S-mamman
    #1

    2-årspresenter!!!???

    Hej på er!


    Hoppas allt är bra med er. Med oss är det helt okej. Vår Vide ska faktiskt bli storebrorsa i höst - helt oplanerat och allting.

    Men hörni - jag behöver tips! Vad ska era blivande 2-åringar få/önska sig i födelsedagspresent?

    Det står helt stilla i mitt huvud. Insåg att Vide ju faktiskt fyller om mindre än 2 veckor...shit. Svårt att fatta med den här sena våren - det ska ju liksom vara sommar då han fyller tycker jag.

    Vi har allt känns det som...trehjuling, bobby car, bilar, bollar, böcker, rubbet liksom... Kan inte komma på nånting alls han behöver, förutom kläder då, men det köper jag helst själv. Eventuellt nån sån där plastmoppe att fräsa runt på, funderade jag...alltså en sån man sitter och sparkar sig fram på.

    Men ni får gärna bomba mig med tips och idéer!
  2. 1
    2-årspresenter!!!??? Hej på er!


    Hoppas allt är bra med er. Med oss är det helt okej. Vår Vide ska faktiskt bli storebrorsa i höst - helt oplanerat och allting.

    Men hörni - jag behöver tips! Vad ska era blivande 2-åringar få/önska sig i födelsedagspresent?

    Det står helt stilla i mitt huvud. Insåg att Vide ju faktiskt fyller om mindre än 2 veckor...shit. Svårt att fatta med den här sena våren - det ska ju liksom vara sommar då han fyller tycker jag.

    Vi har allt känns det som...trehjuling, bobby car, bilar, bollar, böcker, rubbet liksom... Kan inte komma på nånting alls han behöver, förutom kläder då, men det köper jag helst själv. Eventuellt nån sån där plastmoppe att fräsa runt på, funderade jag...alltså en sån man sitter och sparkar sig fram på.

    Men ni får gärna bomba mig med tips och idéer!
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Tipsar om en gunga från babyroom.se. Finns i lime
    och cerise med myror.

    Hälsningar Sanna, Babyroom!
  4. 2
    Tipsar om en gunga från babyroom.se. Finns i lime
    och cerise med myror.

    Hälsningar Sanna, Babyroom!
  5. Anonym
    #3
    tågbana kanske?
    Eller en rutschkana som kan användas inne?
  6. 3
    tågbana kanske?
    Eller en rutschkana som kan användas inne?

Liknande trådar

  1. 3-årspresenter?
    By Little_sister in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-05-29, 20:13
  2. 18-årspresenter
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-25, 09:18
  3. 1-årspresenter?
    By Rubina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-07, 20:52
  4. 2-årspresenter?
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 19:02
  5. 50 +60-årspresenter ?
    By Lollo in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 16:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar