HELLO DARRRRLINGS
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    HELLO DARRRRLINGS

    Shit vad längesen jag var här inne.... Underbart att se er igen kära mars-systrar! Vad har ni för er nu för tiden?

    Kramar i massor
    *Akta dig för halvsanningar, du kanske får tag på fel halva*
  2. 1
    HELLO DARRRRLINGS Shit vad längesen jag var här inne.... Underbart att se er igen kära mars-systrar! Vad har ni för er nu för tiden?

    Kramar i massor
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Han växer som ogräs När hans pappa var 4 år var han 10 cm kortare än vad Zacharias var på 4 årskontrollen. Så det skall bli intressant att se hur lång han blir när han växt klart.

    För övrigt så ser det ut som om jag får fast jobb snart. Förskolan jag jobbade på när jag fick Zacharias lades ner när jag var hemma med Zacharias. Så efter 4 år får jag äntligen fast
  4. 2
    Han växer som ogräs När hans pappa var 4 år var han 10 cm kortare än vad Zacharias var på 4 årskontrollen. Så det skall bli intressant att se hur lång han blir när han växt klart.

    För övrigt så ser det ut som om jag får fast jobb snart. Förskolan jag jobbade på när jag fick Zacharias lades ner när jag var hemma med Zacharias. Så efter 4 år får jag äntligen fast
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    oj han blir en riktig lång kille då! vad kul... skönt att du fått fast jobb! Grattis!
  6. 3
    oj han blir en riktig lång kille då! vad kul... skönt att du fått fast jobb! Grattis!
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    tja, tja...jag jobbar jobbar å jobbar

    jagar två vildbasar, varav en inte tycks veta vad sömn är... å ledig till ägnas åt tvätt, städning, matlagning å fejsbookande!
    ........Sprickfärdig av kärlek till världens goaste ungar - å dom e MINA!!.....
  8. 4
    tja, tja...jag jobbar jobbar å jobbar jagar två vildbasar, varav en inte tycks veta vad sömn är... å ledig till ägnas åt tvätt, städning, matlagning å fejsbookande!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    tsss... usch ja, jobba är ju ingen höjdare men fejjan is da shit.. puss på dig
  10. 5
    tsss... usch ja, jobba är ju ingen höjdare men fejjan is da shit.. puss på dig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar