Födelsedag :)
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Födelsedag :)

    Idag fyller min gojänta 11 år!!! Herregud, vart tog tiden vägen?

    Hon har sprungit omkring här på morgonen och bytt kläder 2-3 gånger..vill vara fin i skolan på födelsedagen
    Lite nervös var hon, för hon tycker det är pinigt när alla klasskompisar ska sjunga för henne..fast nu förtiden tycker hon att nästan allt är pinsamt..haha!Hör väl till åldern )

    Hon har gjort en lista på vad hon vill bjuda på när släkten kommer ikväll:

    - Kladdkaka med vaniljsås
    - Chokladmuffins, Ballerina och Fingers
    - Glass me chokladsås och strössel
    - Och istället för tårta (tycker inte om) ville hon bjuda på grillad korv och hamburgare

    Ja det är bara att sätta igång. Ska dra ett varv me damsugaren och åka och handla.

    Ha en bra dag alla!
  2. 1
    Födelsedag :) Idag fyller min gojänta 11 år!!! Herregud, vart tog tiden vägen?

    Hon har sprungit omkring här på morgonen och bytt kläder 2-3 gånger..vill vara fin i skolan på födelsedagen
    Lite nervös var hon, för hon tycker det är pinigt när alla klasskompisar ska sjunga för henne..fast nu förtiden tycker hon att nästan allt är pinsamt..haha!Hör väl till åldern )

    Hon har gjort en lista på vad hon vill bjuda på när släkten kommer ikväll:

    - Kladdkaka med vaniljsås
    - Chokladmuffins, Ballerina och Fingers
    - Glass me chokladsås och strössel
    - Och istället för tårta (tycker inte om) ville hon bjuda på grillad korv och hamburgare

    Ja det är bara att sätta igång. Ska dra ett varv me damsugaren och åka och handla.

    Ha en bra dag alla!
  3. maylin
    #2

    Vad mysigt

    Kul att hon själv visste vad hon ville ha på sitt kalas. Tänk vad stora de redan har blivit.
    Min son fyllde också nyligen 11 år. Han hade grillkalas för kompisarna och vi var ute på gården. Alla tyckte att det var så kul. De fikade Prinsesstårta efter grillade hamburgare o korv och lekte lekar.
  4. 2
    Vad mysigt Kul att hon själv visste vad hon ville ha på sitt kalas. Tänk vad stora de redan har blivit.
    Min son fyllde också nyligen 11 år. Han hade grillkalas för kompisarna och vi var ute på gården. Alla tyckte att det var så kul. De fikade Prinsesstårta efter grillade hamburgare o korv och lekte lekar.

Liknande trådar

  1. Födelsedag!
    By ms_skywalker in forum _0905 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-04-22, 17:30
  2. Har födelsedag i dag OT
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 05:21
  3. Födelsedag
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 11:53
  4. födelsedag
    By undrar in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 19:51
  5. Födelsedag
    By -sl- in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 12:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar