Kindtand
_04 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Kindtand

    Nu i kväll när jag skulle borsta tänderna på Albin så säger han glatt att han fått en 6-års tand. Först blev jag lite konfunderad, för i den första gluggen har det ju redan kommit upp en tand, sen förstod jag att det var en ny kindtand som var på väg. Och mycket riktigt, innanför den sista befintliga tanden hade ett hörn av nästa kindtand kommit upp.

    Det riktigt poppar upp tänder, två tappade vara av den enas ersättare kommit upp halvvägs, , 3 lösa och nu en helt ny!
  2. 1
    Kindtand Nu i kväll när jag skulle borsta tänderna på Albin så säger han glatt att han fått en 6-års tand. Först blev jag lite konfunderad, för i den första gluggen har det ju redan kommit upp en tand, sen förstod jag att det var en ny kindtand som var på väg. Och mycket riktigt, innanför den sista befintliga tanden hade ett hörn av nästa kindtand kommit upp.

    Det riktigt poppar upp tänder, två tappade vara av den enas ersättare kommit upp halvvägs, , 3 lösa och nu en helt ny!
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Här har de trillat ut två nere. Två nya har kommit men står liksom på tvären. Sen har kindtänderna tittat fram uppe
    De växer så fort
  4. 2
    Här har de trillat ut två nere. Två nya har kommit men står liksom på tvären. Sen har kindtänderna tittat fram uppe
    De växer så fort

Liknande trådar

  1. Kindtand
    By Madde Albin & Simon in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 20:15
  2. så gräsligt ont i en kindtand
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 11:45
  3. En kindtand
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 20:55
  4. Kindtand på väg upp!! :(
    By Alyssa m Adie & Kian in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 13:13
  5. En kindtand
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 18:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar