Trött 9 åring med viktuppgång...
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Trött 9 åring med viktuppgång...

    Hej
    Nu böärjar jag förstå vad min dotter kanske har. Underfunktion av sköldkörtelhormoner. Men de prover som läkaren har tagit är normala. Men enligt många som har underfunktion så är värderna inte bra. Dessutom saknas många prover. Ska försöka få läkaren att ta mera prover. Annars åste jag nog betala privatläkare detta. Det blir dyrt. Vet inte vad läkarbesöken kostar då men har hört 1600:-, sedan kostar proverna 3200:-. Sedan ska man till privatläkare = bensinkostnad, det är sökert 50 mil enkel resa. Boende också. Ja det blir dyrt men vad ska man göra om dottern inte mår bra. Kanske ska man försöka söka fonder? de kanske kan bidra med något.
  2. 1
    Trött 9 åring med viktuppgång... Hej
    Nu böärjar jag förstå vad min dotter kanske har. Underfunktion av sköldkörtelhormoner. Men de prover som läkaren har tagit är normala. Men enligt många som har underfunktion så är värderna inte bra. Dessutom saknas många prover. Ska försöka få läkaren att ta mera prover. Annars åste jag nog betala privatläkare detta. Det blir dyrt. Vet inte vad läkarbesöken kostar då men har hört 1600:-, sedan kostar proverna 3200:-. Sedan ska man till privatläkare = bensinkostnad, det är sökert 50 mil enkel resa. Boende också. Ja det blir dyrt men vad ska man göra om dottern inte mår bra. Kanske ska man försöka söka fonder? de kanske kan bidra med något.
  3. Anonym
    #2
    ...det är ju några som redan har skrivit det till dig och jag förstår inte riktigt vad du vill ha mer för hjälp här?
    Jag tycker du ska ställa hårdare krav på läkarna och inte ge dig - ditt barn har rätt till hjälp NU!
  4. 2
    ...det är ju några som redan har skrivit det till dig och jag förstår inte riktigt vad du vill ha mer för hjälp här?
    Jag tycker du ska ställa hårdare krav på läkarna och inte ge dig - ditt barn har rätt till hjälp NU!
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    svar

    jag skriver lite vad jag har fått svar på och mina funderingar. Det kan vara någon som undrar hur det går och kanske någon mer som har barn med samma symtom. jag har fortfarande inte fått hjälp av läkare. Bar av andra som har haft samma symptom men de är vuxna.
  6. 3
    svar jag skriver lite vad jag har fått svar på och mina funderingar. Det kan vara någon som undrar hur det går och kanske någon mer som har barn med samma symtom. jag har fortfarande inte fått hjälp av läkare. Bar av andra som har haft samma symptom men de är vuxna.
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    nu slutar jag att skriva.
  8. 4
    nu slutar jag att skriva.
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    Klart du ska skriva här! Klart man vill skriva av sig oron när ens barn inte mår bra. *skickar tröstande och peppande kramar*
  10. 5
    Klart du ska skriva här! Klart man vill skriva av sig oron när ens barn inte mår bra. *skickar tröstande och peppande kramar*

Liknande trådar

  1. Trött 9 åring med viktuppgång...
    By smurfina in forum _01 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 22:17
  2. Trött 9 åring och viktuppgång forst...
    By smurfina in forum _01 Vårbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 14:16
  3. Trött 4-åring
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-23, 20:32
  4. Så trött på vår 5 1/2 åring!!!
    By vad ska jag göra? in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 14:37
  5. Trött på min 1,5 åring
    By Trötta mamman in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 23:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar