Blödning vid ägglossning
_0910 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    Blödning vid ägglossning

    Undrar om man kan blöda lite vid ägglossning?
    För kite drygt en vecka sedan så hade jag lite blodblandade flytningar. var så i ca 2 dagar sedan försvann det.
    har för en tid sedan fått mensen tillbaka, och detta var troligtvis runt ägglossning (mensen ska snart komma)

    Frågan: kan man ha blodiga flytningar vid ägglossningar utan att något är fel?

    Aldrig haft det förut.
  2. 1
    Blödning vid ägglossning Undrar om man kan blöda lite vid ägglossning?
    För kite drygt en vecka sedan så hade jag lite blodblandade flytningar. var så i ca 2 dagar sedan försvann det.
    har för en tid sedan fått mensen tillbaka, och detta var troligtvis runt ägglossning (mensen ska snart komma)

    Frågan: kan man ha blodiga flytningar vid ägglossningar utan att något är fel?

    Aldrig haft det förut.
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Jag har aldrig haft det förrän andra ÄL efter mitt sista missfall. Då hade jag blödningar i några dagar som mer påminde om blodblandat avslag än mens.

    Även nu innan senaste mensen (fick tillbaka den efter 5 månader) så hade jag en liknande blödning/flytning/avslag i 2-3 dagar vid ÄL.

    Tror inte det är ngt konstigt eller farligt och rättar säkert till sig så småningom men "vet" ju givetvis inte utan utgår från min egen situation och upplevelse.

    Är du orolig tycker jag du ska kontakta din BM och fråga!
  4. 2
    Jag har aldrig haft det förrän andra ÄL efter mitt sista missfall. Då hade jag blödningar i några dagar som mer påminde om blodblandat avslag än mens.

    Även nu innan senaste mensen (fick tillbaka den efter 5 månader) så hade jag en liknande blödning/flytning/avslag i 2-3 dagar vid ÄL.

    Tror inte det är ngt konstigt eller farligt och rättar säkert till sig så småningom men "vet" ju givetvis inte utan utgår från min egen situation och upplevelse.

    Är du orolig tycker jag du ska kontakta din BM och fråga!
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Alla blöder vid ägglossning, i äggstocken. Det är därför vissa kan känna smärta precis då. Men det är ju inte så vanligt att det kommer blod hela vägen ut så att säga, men för vissa gör det det varje gång. Du kanske blödde mer denna ägglossning bara? Jag har haft så en gång.
  6. 3
    Alla blöder vid ägglossning, i äggstocken. Det är därför vissa kan känna smärta precis då. Men det är ju inte så vanligt att det kommer blod hela vägen ut så att säga, men för vissa gör det det varje gång. Du kanske blödde mer denna ägglossning bara? Jag har haft så en gång.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Jo det kan komma lite blod, har varit med om det några få gånger. Ingen fara!
  8. 4
    Jo det kan komma lite blod, har varit med om det några få gånger. Ingen fara!
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Tillägger att jag ordentligt ont vid ÄL, hugger. Nästan som vid mensvärk :S Det blev så efter jag fött de tre barnen, samma med mensvärken som blivit 100 ggr starkare :/ Kroppen förändras efter barnafödande helt klart. Naturligt men inte alltid roligt för det
  10. 5
    Tillägger att jag ordentligt ont vid ÄL, hugger. Nästan som vid mensvärk :S Det blev så efter jag fött de tre barnen, samma med mensvärken som blivit 100 ggr starkare :/ Kroppen förändras efter barnafödande helt klart. Naturligt men inte alltid roligt för det

Liknande trådar

  1. Blödning 3 dagar efter ägglossning
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 17:56
  2. Blödning vid ägglossning
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-03, 18:30
  3. Liiiten blödning vid ägglossning?
    By Lite hemlig in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 07:18
  4. ägglossning??
    By anonymt namn in forum _0905 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 08:15
  5. mensliknande blödning vid ägglossning
    By Wonderchild in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar