Nu är Wildas...
_0209 Septemberbarn
  1. Eize/Åza m Wilda
    #1

    Nu är Wildas...

    lillebror här.

    100519, nio dagar efter BF - kom han som en raket, 2½ timme från första värk så var allt klart.
    Han är en liten bebis om jag jämför med W när hon föddes, 3 590 g och 48 cm lång.
    Wilda vägde 4 235 g och var 53 lång.

    Wilda är superstolt och glad över sin fina Lillebror (som inte har fått något namn än :-)

    Nu ska jag njuta av att vara ledig med min stora tjej och lilla kille hela sommaren!

    Åza
  2. 1
    Nu är Wildas... lillebror här.

    100519, nio dagar efter BF - kom han som en raket, 2½ timme från första värk så var allt klart.
    Han är en liten bebis om jag jämför med W när hon föddes, 3 590 g och 48 cm lång.
    Wilda vägde 4 235 g och var 53 lång.

    Wilda är superstolt och glad över sin fina Lillebror (som inte har fått något namn än :-)

    Nu ska jag njuta av att vara ledig med min stora tjej och lilla kille hela sommaren!

    Åza
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Stort Grattis till lillebror!! Förstår att Wilda är stolt och glad. Ett syskon är stort!
    Det låter härligt att ni nu får hela sommaren att mysa i lugn och ro och bekanta er med den nya familjemedlemmen.
    Ha det gott!
  4. 2
    Stort Grattis till lillebror!! Förstår att Wilda är stolt och glad. Ett syskon är stort!
    Det låter härligt att ni nu får hela sommaren att mysa i lugn och ro och bekanta er med den nya familjemedlemmen.
    Ha det gott!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Tack Gunilla!

    Jag ser verkligen fram emot att bara få vara med mitt stora och lilla barn i sommar - frågan är om W tycker det är lika kul efter 8 veckor med mig och lillebror. Jag har anmält henne till några dagläger för att hon ska få se lite annat än oss.

    Fotbollsläger
    4H-gårdsläger och
    Cirkus Cirkör läger

    Hur mår eran Lillasyster Emma, växer och frodas gissar jag ?! :-)
  6. 3
    Tack Gunilla!

    Jag ser verkligen fram emot att bara få vara med mitt stora och lilla barn i sommar - frågan är om W tycker det är lika kul efter 8 veckor med mig och lillebror. Jag har anmält henne till några dagläger för att hon ska få se lite annat än oss.

    Fotbollsläger
    4H-gårdsläger och
    Cirkus Cirkör läger

    Hur mår eran Lillasyster Emma, växer och frodas gissar jag ?! :-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Hon är redan 7½, snart 8 månader. Sitter själv, började krypa idag, äter mat, hojtar och busar med syskonen . Hon har bråttom fram i livet den här lilla fröken, så jag njuter allt vad jag kan av den allra sista bebistiden jag får uppleva som mamma. En fantastisk tid!
  8. 4
    Hon är redan 7½, snart 8 månader. Sitter själv, började krypa idag, äter mat, hojtar och busar med syskonen . Hon har bråttom fram i livet den här lilla fröken, så jag njuter allt vad jag kan av den allra sista bebistiden jag får uppleva som mamma. En fantastisk tid!

Liknande trådar

  1. Wildas ankomst till världen
    By Trollmor77 in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-15, 08:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar