Lillebror är här!
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Lillebror är här!

    I tisdags 25maj kom han den lille. Förlossningnen gick snabbt 5min krystvärkar och han kom som en raket. Tyvärr så var han blå och andades inte så de fick springa iväg med honom och få liv i honom. Nu mår han utmärkt och ligger i sin korg och sover. Gösta kallar honom för docka och tittar ofta på honom. Han är så försiktig när han klappar honom så jag blev riktigt förvånd. Gösta som brukar vara en sån vilde och kasta och slå på saker
    Nu ska jag passa på att vila för båda pojkarna och sambon ligger och sover
  2. 1
    Lillebror är här! I tisdags 25maj kom han den lille. Förlossningnen gick snabbt 5min krystvärkar och han kom som en raket. Tyvärr så var han blå och andades inte så de fick springa iväg med honom och få liv i honom. Nu mår han utmärkt och ligger i sin korg och sover. Gösta kallar honom för docka och tittar ofta på honom. Han är så försiktig när han klappar honom så jag blev riktigt förvånd. Gösta som brukar vara en sån vilde och kasta och slå på saker
    Nu ska jag passa på att vila för båda pojkarna och sambon ligger och sover
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Åh!! Massor med grattis!! Va roligt!! Har ni något namn ännu? grattiskramar i massor
  4. 2
    Åh!! Massor med grattis!! Va roligt!! Har ni något namn ännu? grattiskramar i massor
  5. Medlem sedan
    Mar 1998
    #3
    Grattis!! Åh, så mysigt, blir riktigt avundsjuk.
    Nu blev väl Gösta stor på en gång väl? De brukar bli som små jättar bredvid det nya lilla syskonet.
  6. 3
    Grattis!! Åh, så mysigt, blir riktigt avundsjuk.
    Nu blev väl Gösta stor på en gång väl? De brukar bli som små jättar bredvid det nya lilla syskonet.

Liknande trådar

  1. Lillebror är här
    By Johanna_74 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 20:17
  2. Mer Lillebror...
    By *Tovan 1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 09:46
  3. Lillebror är här nu!
    By Älvan in forum _0806 Junibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 18:31
  4. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 14:42
  5. Lillebror är här!
    By -Lisa- in forum _0607 Julibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar