30-årskris??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    30-årskris??

    Vad i hela friden är det som händer??? Kan någon förklara detta fenomenet för mig?? Jag har ingen som helst ångest eller kris för att jag ska fylla 30, snarare tvärtom, jag tycker att det är spännande. MEN det verkar som att min kropp har andra åsikter. Jag har börjat få finnar...hallå där?? Jag har de närmaste åren haft helt perfekt och silkeslen hud, men nu...nu kommer det upp en massa smått knotter i fejjan, tort hårbotten med...samma där..har inte haft det på flera år. Vad händer??? Jag har inte 30 årskris, har min hud det??
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    30-årskris?? Vad i hela friden är det som händer??? Kan någon förklara detta fenomenet för mig?? Jag har ingen som helst ångest eller kris för att jag ska fylla 30, snarare tvärtom, jag tycker att det är spännande. MEN det verkar som att min kropp har andra åsikter. Jag har börjat få finnar...hallå där?? Jag har de närmaste åren haft helt perfekt och silkeslen hud, men nu...nu kommer det upp en massa smått knotter i fejjan, tort hårbotten med...samma där..har inte haft det på flera år. Vad händer??? Jag har inte 30 årskris, har min hud det??
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Kan det inte vara så att du har mixtrat en hel del matmässigt den senaste tiden? vissa typer av mat t.ex. kikärtor,bönor och sånt stimulerar ju östrogenproduktion.
  4. 2
    Kan det inte vara så att du har mixtrat en hel del matmässigt den senaste tiden? vissa typer av mat t.ex. kikärtor,bönor och sånt stimulerar ju östrogenproduktion.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Var glad att enbart din hud krisar?

    Själv har jag vare sig haft 30-årskris eller 40-årskris. Men min mamma fick en 40-årskris när jag fyllde 40, hur nu det går ihop. ("Hur kan jag ha barn som fyller 40, jag är ju knappt 25 själv!") Efter det bestämde vi att vi båda två kommer fylla 25 när vi fyller år i resten av våra liv.
  6. 3
    Var glad att enbart din hud krisar?

    Själv har jag vare sig haft 30-årskris eller 40-årskris. Men min mamma fick en 40-årskris när jag fyllde 40, hur nu det går ihop. ("Hur kan jag ha barn som fyller 40, jag är ju knappt 25 själv!") Efter det bestämde vi att vi båda två kommer fylla 25 när vi fyller år i resten av våra liv.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Jag har tänkte likadant, men så när jag tänker på hur jag ätit sista tiden så är det inte ngt som är annorlunda från hur jag äitit innan. Förutom en sak: dricker väldigt mkt kaffe numera....jag vet inte om det kan vara det+??
  8. 4
    Jag har tänkte likadant, men så när jag tänker på hur jag ätit sista tiden så är det inte ngt som är annorlunda från hur jag äitit innan. Förutom en sak: dricker väldigt mkt kaffe numera....jag vet inte om det kan vara det+??
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    *asg* jag har faktist aldrig fattat det där med att krisa i samband med när man fyller. Herre gud...man blir ju bara äldre och det är charmen med livet, varför oroa sig...bättre att njuta ju
  10. 5
    *asg* jag har faktist aldrig fattat det där med att krisa i samband med när man fyller. Herre gud...man blir ju bara äldre och det är charmen med livet, varför oroa sig...bättre att njuta ju
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Du är inte extra stressad för tillfället då? Sånt påverkar ju också.
  12. 6
    Du är inte extra stressad för tillfället då? Sånt påverkar ju också.

Liknande trådar

  1. 40-årskris
    By Ekonomen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-05-15, 09:10
  2. 35-årskris?
    By Anonym in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-08, 08:53
  3. 50-årskris...
    By Gileae in forum Medelålders 45+
    Svar: 52
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 23:46
  4. 40-årskris
    By MrsHyde in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 12:31
  5. 30-årskris?
    By Förvirrad in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 13:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar