uppdatering
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    uppdatering

    Ja, här kommer en liten uppdatering.

    Rättegången den 26/5 gick inte som vi hade hoppats och cirkusen fortsätter. Det blev inte alls som vi hoppades, men några små förändringar gjordes... bla klubbades det av domaren att jag ska få ha videosamtal med töserna 3 ggr i veckan (på bestämda dagar) och det är jag så glad över!

    Annars ja...samma dag som rättegången ägde rum så plussade jag och är nu i v5. Det har nu blivit dem starkaste plussen sedan november (har ju sedan skrapningen i januari hunnit med 3 tidiga mf till) och jag äter Trombyl som skrevs ut av den privata kvinnoläkaren jag påbörjade vår mf-utredning hos. Nu jävlar ska det gå vägen!

    Kram på er alla!!! Hoppas ni får en underbar sommar (själv hoppas jag på grymmt illamående )
    Krama om dina barn lite extra idag, dem är en gåva!
  2. 1
    uppdatering Ja, här kommer en liten uppdatering.

    Rättegången den 26/5 gick inte som vi hade hoppats och cirkusen fortsätter. Det blev inte alls som vi hoppades, men några små förändringar gjordes... bla klubbades det av domaren att jag ska få ha videosamtal med töserna 3 ggr i veckan (på bestämda dagar) och det är jag så glad över!

    Annars ja...samma dag som rättegången ägde rum så plussade jag och är nu i v5. Det har nu blivit dem starkaste plussen sedan november (har ju sedan skrapningen i januari hunnit med 3 tidiga mf till) och jag äter Trombyl som skrevs ut av den privata kvinnoläkaren jag påbörjade vår mf-utredning hos. Nu jävlar ska det gå vägen!

    Kram på er alla!!! Hoppas ni får en underbar sommar (själv hoppas jag på grymmt illamående )
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Trist att det inte gick som ni ville, men skönt att ni ska få videosamtal

    Grattis till pluset Hoppas det går vägen *håller tummarna*
  4. 2
    Trist att det inte gick som ni ville, men skönt att ni ska få videosamtal

    Grattis till pluset Hoppas det går vägen *håller tummarna*

Liknande trådar

  1. Uppdatering
    By Josefine med trean in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 17:28
  2. Uppdatering
    By Gossan v37 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 14:46
  3. Uppdatering
    By sussie72 in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 13:36
  4. uppdatering av BF
    By jomaan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 00:20
  5. Uppdatering!!
    By Chrizty in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 11:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar