Min lilla stora tös slutar 3:an imorgon. Hon ska sjunga två låtar, solo inför hela skolan och jag kan inte vara där Jag är tyvärr tvungen att jobba...
Hon kommer dock inte vara helt utan nära o kära för både mormor, morfar, farmor, farfar och en kusin kommer dit och kollar.
Till hösten kommer hon att börja i en ny skola, en musikklass så hon tycker det är en fin gest att avsluta sin tid i denna skola med ett par sånger...vilken fin lite tjej hag har va? Så omtänksam...
Hoppas ni andra mår bra o att sommaren bara kommer vara rolig och (lagom) solig med massa lek och god mat.
Tjing på er....
1
Skolavslutning imorgon Min lilla stora tös slutar 3:an imorgon. Hon ska sjunga två låtar, solo inför hela skolan och jag kan inte vara där Jag är tyvärr tvungen att jobba...
Hon kommer dock inte vara helt utan nära o kära för både mormor, morfar, farmor, farfar och en kusin kommer dit och kollar.
Till hösten kommer hon att börja i en ny skola, en musikklass så hon tycker det är en fin gest att avsluta sin tid i denna skola med ett par sånger...vilken fin lite tjej hag har va? Så omtänksam...
Hoppas ni andra mår bra o att sommaren bara kommer vara rolig och (lagom) solig med massa lek och god mat.
Tjing på er....
Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.
Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.