Har vi några fyraåringar här?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Har vi några fyraåringar här?

    Rätta mig om jag har fel men borde vi inte gratulera någon på födelsedagen??

    En otålig ung man tittade väl ut i dessa dagar för fyra år sedan? Vi får hoppas att denna dag varit lite mindra dramatisk i år och att hela familjen har haft en härlig dag!

    Kram och grattis!!
    Vi har inte ärvt jorden från våra föräldrar – vi lånar den av våra barn.
  2. 1
    Har vi några fyraåringar här? Rätta mig om jag har fel men borde vi inte gratulera någon på födelsedagen??

    En otålig ung man tittade väl ut i dessa dagar för fyra år sedan? Vi får hoppas att denna dag varit lite mindra dramatisk i år och att hela familjen har haft en härlig dag!

    Kram och grattis!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Ja, grattis på födelsedagen Viggo (en dag i efterskott nu)! Tänk vad liten du var när du kom, och vad stor du har blivit nu
  4. 2
    Ja, grattis på födelsedagen Viggo (en dag i efterskott nu)! Tänk vad liten du var när du kom, och vad stor du har blivit nu
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Viggo hälsar och tackar för gratulationer Han är verkligen stor nu! Av moster som är gammal fotograf fick han en kamera, vilket ni kan gissa var populärt! Han ska få en bildblogg på nätet så att släkten kan se hans mästerverk. Vi har iaf haft trevligt och firat i dagarna tre. Vi brukar dra ut det lite så det inte blir så många presenter på en gång, så hinner barnen leka lite mer med varje grej istället för att bara slita upp paketen på en gång. Nu har moster åkt hem och vi ska försöka vänja oss vid en ny vardag med 15-timmarsveckor på dagis och jag ska leta jobb. Spännande! Men störst är att Viggo nu är blöjfri på dagtid. Några små olyckor blir det såklart, men vi tyckte att 4-årsdagen var en bra dag att lägga ned blöjeriet på. Det höll inte unga mannen med om, men nån gång måste man ju sluta och vi tyckte att det var nu.
  6. 3
    Viggo hälsar och tackar för gratulationer Han är verkligen stor nu! Av moster som är gammal fotograf fick han en kamera, vilket ni kan gissa var populärt! Han ska få en bildblogg på nätet så att släkten kan se hans mästerverk. Vi har iaf haft trevligt och firat i dagarna tre. Vi brukar dra ut det lite så det inte blir så många presenter på en gång, så hinner barnen leka lite mer med varje grej istället för att bara slita upp paketen på en gång. Nu har moster åkt hem och vi ska försöka vänja oss vid en ny vardag med 15-timmarsveckor på dagis och jag ska leta jobb. Spännande! Men störst är att Viggo nu är blöjfri på dagtid. Några små olyckor blir det såklart, men vi tyckte att 4-årsdagen var en bra dag att lägga ned blöjeriet på. Det höll inte unga mannen med om, men nån gång måste man ju sluta och vi tyckte att det var nu.

Liknande trådar

  1. smala fyraåringar?
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 15:44
  2. Fyraåringar alltså...
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 19:27
  3. Två fyraåringar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 15:39
  4. Har fyraåringar kompisar?
    By anonym idag in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 05:28
  5. Hur många fyraåringar
    By fru_bill in forum _01 Höstbarn
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar