Sen mens!!
_0811 Novemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Sen mens!!

    Min mens är en vecka sen och jag är INTE gravid!
    Har tagit 2 st gravtest och båda visade negativt!

    Varför är den sen??

    Jag har aldrig haft problem med mensen innan.
    Kan det vara farligt??
    Jag har inte varit sjuk eller stressad.

    Orolig....
  2. 1
    Sen mens!! Min mens är en vecka sen och jag är INTE gravid!
    Har tagit 2 st gravtest och båda visade negativt!

    Varför är den sen??

    Jag har aldrig haft problem med mensen innan.
    Kan det vara farligt??
    Jag har inte varit sjuk eller stressad.

    Orolig....
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Kan väl vara massor av orsaker, som tex stress osv. Men två negativa gravtest kan ju ändå betyda att du är gravid eftersom du testar så pass tidigt. Dem är inte 100% heller. Avvakta några dagar och om den inte kommer så kan du ringa din vårdcentral för att göra ett test där.
  4. 2
    Kan väl vara massor av orsaker, som tex stress osv. Men två negativa gravtest kan ju ändå betyda att du är gravid eftersom du testar så pass tidigt. Dem är inte 100% heller. Avvakta några dagar och om den inte kommer så kan du ringa din vårdcentral för att göra ett test där.
  5. Bebis i nov..
    #3
    Nu skriver du ju att du aldrig haft problem med mensen innan vilket jag tolkar att den är som en klocka. Men att den är sen ibland behöver ju inte vara nåt konstigt, min mens brukar periodvis vara regelbunden för att sedan flytta sig en vecka eller så, inget farligt med det. Men om du inte får din mens inom det närmaste så bör du ju absolut söka vårdcentral för att vara säker på att du inte är gravid.
  6. 3
    Nu skriver du ju att du aldrig haft problem med mensen innan vilket jag tolkar att den är som en klocka. Men att den är sen ibland behöver ju inte vara nåt konstigt, min mens brukar periodvis vara regelbunden för att sedan flytta sig en vecka eller så, inget farligt med det. Men om du inte får din mens inom det närmaste så bör du ju absolut söka vårdcentral för att vara säker på att du inte är gravid.

Liknande trådar

  1. sen mens,,
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:28
  2. Mens??
    By jennyhelmersson in forum _1005 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 08:47
  3. Mens ****
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 22:18
  4. Mens! :(
    By 3 på G in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:44
  5. jäkla skit mens ap mens skit skit
    By Blubben in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar