en liten hemlis!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    en liten hemlis!

    Idag ringde jag min barnmorska och bokade in tid efter sommaren, den 19 augusti,för att plocka ut min spiral!

    Håll tummarna för oss att vi är gravida till hösten Känns stort, härligt, spännande och underbart. Jag har gått med ett stort leende på läpparna hela dagen!

    Freja är stora tjejen nu, och allting går i illfart här hemma. det känns så rätt att börja planera ett syskon till henne nu. Vi är redo

    Nästa år vid den här tiden kanske man är tvåbarnsmamma!

    kram Kimzan
  2. 1
    en liten hemlis! Idag ringde jag min barnmorska och bokade in tid efter sommaren, den 19 augusti,för att plocka ut min spiral!

    Håll tummarna för oss att vi är gravida till hösten Känns stort, härligt, spännande och underbart. Jag har gått med ett stort leende på läpparna hela dagen!

    Freja är stora tjejen nu, och allting går i illfart här hemma. det känns så rätt att börja planera ett syskon till henne nu. Vi är redo

    Nästa år vid den här tiden kanske man är tvåbarnsmamma!

    kram Kimzan
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad spännande! Lycka till, håller tummarna för att ni "plussar" under hösten!
  4. 2
    Vad spännande! Lycka till, håller tummarna för att ni "plussar" under hösten!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    spännande

    Alltid kul att planera syskon, men här blir det då inga fler . Lycka till med syskonet, men varför vänta till hösten Tre år emellan är rätt lagom, betydligt enklare än med två år emellan enligt min erfarenhet!
  6. 3
    spännande Alltid kul att planera syskon, men här blir det då inga fler . Lycka till med syskonet, men varför vänta till hösten Tre år emellan är rätt lagom, betydligt enklare än med två år emellan enligt min erfarenhet!
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Vi vill gärna vänta till hösten, då vi gärna vill ha ännu ett sommarbarn, och det passar oss så bra med jobb osv att få just ett sommarbarn.

    Ja tre år känns lagom, förhoppningsvis blir det bara ett blöjbarn och Freja har fått vara liten länge. Vill nämligen inte göra henne större än vad hon är. Men det känns rätt nu!
  8. 4
    Vi vill gärna vänta till hösten, då vi gärna vill ha ännu ett sommarbarn, och det passar oss så bra med jobb osv att få just ett sommarbarn.

    Ja tre år känns lagom, förhoppningsvis blir det bara ett blöjbarn och Freja har fått vara liten länge. Vill nämligen inte göra henne större än vad hon är. Men det känns rätt nu!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Vad pirrigt kim! hoppas på goda nyheter snart! ha det så kul under tiden hihi! Kram
  10. 5
    Vad pirrigt kim! hoppas på goda nyheter snart! ha det så kul under tiden hihi! Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    hihi tack gumman! Det ska vi ha
  12. 6
    hihi tack gumman! Det ska vi ha
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    Nu är det inte så långt kvar tills spiralen ryker, hördu! Lycka till!
  14. 7
    Nu är det inte så långt kvar tills spiralen ryker, hördu! Lycka till!

Liknande trådar

  1. en liten hemlis!
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-08-18, 20:00
  2. En liten hemlis....
    By Anonym in forum _0307 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 06:15
  3. En liten hemlis...
    By Elin, Vilme & Eira in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 21:43
  4. En liten hemlis
    By -Sophia in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 09:09
  5. Viskar en liten hemlis
    By Retsamma jag in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 22:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar