en liten hemlis!
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    en liten hemlis!

    Idag ringde jag min barnmorska och bokade in tid efter sommaren, den 19 augusti,för att plocka ut min spiral!

    Håll tummarna för oss att vi är gravida till hösten Känns stort, härligt, spännande och underbart. Jag har gått med ett stort leende på läpparna hela dagen!

    Freja är stora tjejen nu, och allting går i illfart här hemma. det känns så rätt att börja planera ett syskon till henne nu. Vi är redo

    Nästa år vid den här tiden kanske man är tvåbarnsmamma!

    kram Kimzan
  2. 1
    en liten hemlis! Idag ringde jag min barnmorska och bokade in tid efter sommaren, den 19 augusti,för att plocka ut min spiral!

    Håll tummarna för oss att vi är gravida till hösten Känns stort, härligt, spännande och underbart. Jag har gått med ett stort leende på läpparna hela dagen!

    Freja är stora tjejen nu, och allting går i illfart här hemma. det känns så rätt att börja planera ett syskon till henne nu. Vi är redo

    Nästa år vid den här tiden kanske man är tvåbarnsmamma!

    kram Kimzan
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Önskar dig all lycka till inför höstens "aktiviteter" och att ni blir gravida så fort som ni önskar!
  4. 2
    Önskar dig all lycka till inför höstens "aktiviteter" och att ni blir gravida så fort som ni önskar!
  5. S-mamman
    #3
    Heja heja gott humör, det är det som susen gör! Heja, heja, heja! (slit inte ut er bara )
    Då håller vi tummarna för att det föds minst två bebisar i Sverige nästa år: en till er och en till kungahuset.
  6. 3
    Heja heja gott humör, det är det som susen gör! Heja, heja, heja! (slit inte ut er bara )
    Då håller vi tummarna för att det föds minst två bebisar i Sverige nästa år: en till er och en till kungahuset.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Underbart o spännande!!!! All lycka dear!!!!

    TJOH!
  8. 4
    Underbart o spännande!!!! All lycka dear!!!!

    TJOH!
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Tackar så hjärtligt! Känns riktigt spännande!
  10. 5
    Tackar så hjärtligt! Känns riktigt spännande!
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Hihi ja så kan vi hoppas att det blir en av vart kön så att vi sedan kan para ihop dom, så ska jag överväga att förlåta Vickan för att hon inte bjöd mig på bröllopet
  12. 6
    Hihi ja så kan vi hoppas att det blir en av vart kön så att vi sedan kan para ihop dom, så ska jag överväga att förlåta Vickan för att hon inte bjöd mig på bröllopet
  13. Medlem sedan
    Nov 2007
    #7
    Tack gumman! Du är bäst!
  14. 7
    Tack gumman! Du är bäst!
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Å vad härligt! Vi har också börjat jobba på tvåan nu. Håller tummarna!
  16. 8
    Å vad härligt! Vi har också börjat jobba på tvåan nu. Håller tummarna!
  17. Medlem sedan
    Oct 2007
    #9
    Åh, HEJJA HEJJA! Jag håller alla tummar och tår så hårt det bara går!
    Vad mysigt för er!
    KRAMAR i massor!!!
  18. 9
    Åh, HEJJA HEJJA! Jag håller alla tummar och tår så hårt det bara går!
    Vad mysigt för er!
    KRAMAR i massor!!!
  19. Medlem sedan
    Nov 2007
    #10
    grattis, då håller jag tummarna för er!!!
  20. 10
    grattis, då håller jag tummarna för er!!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    tack hjärtat, va fin du är!
    Kram kram
  22. 11
    tack hjärtat, va fin du är!
    Kram kram
  23. Medlem sedan
    Dec 2007
    #12
    så härligt att höra!!Toes and thumbs here!) Jo vi ska nog också ta och försöka göra en nr 2! känns som att det antagligen blir en hel del bebisar 2011 med! )Kram!
  24. 12
    så härligt att höra!!Toes and thumbs here!) Jo vi ska nog också ta och försöka göra en nr 2! känns som att det antagligen blir en hel del bebisar 2011 med! )Kram!
  25. Medlem sedan
    Nov 2007
    #13
    JAAAAAAAAAA lets do it together det skiljer ju bara 2 dagar mellan C och F..... vi kommer nog vänta till september ÄL så vi får en juni barn till Maj känns förtidigt... när det gäller jobb, ledighet osv....

    Juni är perfekt

    Kram och lycka till!
  26. 13
    JAAAAAAAAAA lets do it together det skiljer ju bara 2 dagar mellan C och F..... vi kommer nog vänta till september ÄL så vi får en juni barn till Maj känns förtidigt... när det gäller jobb, ledighet osv....

    Juni är perfekt

    Kram och lycka till!
  27. Medlem sedan
    Jan 2008
    #14
    Är inne här för första gången på superlänge och läser. Va kul! Grattis och lycka till!!
    En härlig tanke med syskon tycker jag. :-D

    Vi kör på "för fullt" här, hehe, och har gjort ett tag. Det gick åt pipan i maj, men vi är igång igen, utan en massa krav - händer det så händer det! :-)

    LYCKA TILL! Keep us posted!
    Kram

    Kram igen och lycka till!
  28. 14
    Är inne här för första gången på superlänge och läser. Va kul! Grattis och lycka till!!
    En härlig tanke med syskon tycker jag. :-D

    Vi kör på "för fullt" här, hehe, och har gjort ett tag. Det gick åt pipan i maj, men vi är igång igen, utan en massa krav - händer det så händer det! :-)

    LYCKA TILL! Keep us posted!
    Kram

    Kram igen och lycka till!
  29. Medlem sedan
    Nov 2007
    #15
    ÅH VA ROLIGT Gud vad glad jag blev nu... jag lovar att höra av mig till dig... fast det blir nog via fejjan, för ingen tycks vara här inne längre

    Lycka till ni med... imorgon rycker min spiral!

    Kram
  30. 15
    ÅH VA ROLIGT Gud vad glad jag blev nu... jag lovar att höra av mig till dig... fast det blir nog via fejjan, för ingen tycks vara här inne längre

    Lycka till ni med... imorgon rycker min spiral!

    Kram

Liknande trådar

  1. en liten hemlis!
    By Malmborg in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 08:45
  2. En liten hemlis....
    By Anonym in forum _0307 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 06:15
  3. En liten hemlis...
    By Elin, Vilme & Eira in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 21:43
  4. En liten hemlis
    By -Sophia in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 09:09
  5. Viskar en liten hemlis
    By Retsamma jag in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 22:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar