Några frågor till er med erfarenhet
Tonåringar
  1. Är anonym idag
    #1

    Några frågor till er med erfarenhet

    Tycker att det börjar vara lite för mycket låst i sönernas rum när dom har flickbesök.... Har läst att många av er har kondomer hemma så jag ska nog köpa så att det finns om någon behöver. Men några frågor:

    Var förvarar ni dom?
    Ger ni dom till barnen?
    Dom är ju i olika storlekar, vad köper man?
    Vilken sort har ni köpt?

    Har INGEN koll på kondomer
  2. 1
    Några frågor till er med erfarenhet Tycker att det börjar vara lite för mycket låst i sönernas rum när dom har flickbesök.... Har läst att många av er har kondomer hemma så jag ska nog köpa så att det finns om någon behöver. Men några frågor:

    Var förvarar ni dom?
    Ger ni dom till barnen?
    Dom är ju i olika storlekar, vad köper man?
    Vilken sort har ni köpt?

    Har INGEN koll på kondomer
  3. Anonym
    #2
    Jag är 20 år gammal, och nog fixade jag och min kille kondomer själva när vi var 16 (då vi träffades). Men det kan ju aldrig skada att du ger det till dem. Behöver inte bli så pinsamt. Flickvännerna kanske inte behöver vara där samtidigt dock..
  4. 2
    Jag är 20 år gammal, och nog fixade jag och min kille kondomer själva när vi var 16 (då vi träffades). Men det kan ju aldrig skada att du ger det till dem. Behöver inte bli så pinsamt. Flickvännerna kanske inte behöver vara där samtidigt dock..
  5. Anonym
    #3
    köp lite olika storlekar på kondomerna så ska det nog fungera
  6. 3
    köp lite olika storlekar på kondomerna så ska det nog fungera
  7. Medlem sedan
    May 1998
    #4
    Det finns blandpaket med lite av varje, börja med att köpa ett sånt och fråga sen vad sönerna vill ha. Sen kan du ju också rekommendera dem att gå och hämta kondomer själva på ungdomsmottagningen, om ni har en sån. Det brukar vara gratis. Vi förvarar kondomerna i badrumsskåpet helt enkelt, men vill de hellre ha var sitt paket på rummet så låt dem ha det. Och glöm inte att faktiskt visa hur de funkar, för killar kan inte med automatik sätta på kondomer bara för att de är killar, typ... Lär dem att inte spola ner dem i toan också!
  8. 4
    Det finns blandpaket med lite av varje, börja med att köpa ett sånt och fråga sen vad sönerna vill ha. Sen kan du ju också rekommendera dem att gå och hämta kondomer själva på ungdomsmottagningen, om ni har en sån. Det brukar vara gratis. Vi förvarar kondomerna i badrumsskåpet helt enkelt, men vill de hellre ha var sitt paket på rummet så låt dem ha det. Och glöm inte att faktiskt visa hur de funkar, för killar kan inte med automatik sätta på kondomer bara för att de är killar, typ... Lär dem att inte spola ner dem i toan också!
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5

    Har köpt några blandpack

    som jag ramlade över på nätet när jag letade. Placerades i en skål på toaletten.. och för att göra mig riktigt omöjlig så har de fått varsitt paket + en gurka att öva på när de varit i 13 -14 års åldern.. Killar som tjejer. Japp jag är bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ pinsam
    Bara måste...... allt....
  10. 5
    Har köpt några blandpack som jag ramlade över på nätet när jag letade. Placerades i en skål på toaletten.. och för att göra mig riktigt omöjlig så har de fått varsitt paket + en gurka att öva på när de varit i 13 -14 års åldern.. Killar som tjejer. Japp jag är bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ pinsam
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6
    Mina fick gå till ungdomsmottagningen med skolan när de gick i åttan. Där kan de få gratis kondomer och det utnyttjar de. Jag har kollat ibland om ungarna vill ha någon ytterligare hjälp men det verkar inte behövas.
  12. 6
    Mina fick gå till ungdomsmottagningen med skolan när de gick i åttan. Där kan de få gratis kondomer och det utnyttjar de. Jag har kollat ibland om ungarna vill ha någon ytterligare hjälp men det verkar inte behövas.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Haha, åhh, så underbart pinsam du är!!
  14. 7
    Haha, åhh, så underbart pinsam du är!!

Liknande trådar

  1. Hej ,har några frågor till er..
    By Anno Nym in forum Autismspektrum
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 02:11
  2. Några frågor till er som är...
    By saga77 in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 23:39
  3. Några frågor till den som kan!
    By Helt knäckt in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 16:22
  4. Några frågor till
    By Giraffen77 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 08:34
  5. Några frågor till er...
    By Fru Film in forum Hem & fritid
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 09:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar