Kul i Norrköping?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Kul i Norrköping?

    Har tänkt mellanlanda i Norrköping i sommar då jag är på resa söderöver, men har ingen koll på staden och hur och var man kan roa sig ett dygn där. Jag kommer att komma dit en onsdag vilket kanske gör det lite knepigt att hitta något trevligt ställe ...eller...

    Någon som har förslag?
  2. 1
    Kul i Norrköping? Har tänkt mellanlanda i Norrköping i sommar då jag är på resa söderöver, men har ingen koll på staden och hur och var man kan roa sig ett dygn där. Jag kommer att komma dit en onsdag vilket kanske gör det lite knepigt att hitta något trevligt ställe ...eller...

    Någon som har förslag?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Reser med barn eller ensam? Vilken typ av aktivitet har du tänkt dig?
  4. 2
    Reser med barn eller ensam? Vilken typ av aktivitet har du tänkt dig?
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Jag reser ensam...

    Egentligen är jag öppen för alla förslag så...

    Jag hade tänkt mig att man kanske kunde gå ut på något bra ställe och träffa lite trevliga människor...

    Är 38 år... (kanske kan vara bra att veta i sammanhanget)

    Det där kanske blev en lite väl torr presentation *S*
  6. 3
    Jag reser ensam...

    Egentligen är jag öppen för alla förslag så...

    Jag hade tänkt mig att man kanske kunde gå ut på något bra ställe och träffa lite trevliga människor...

    Är 38 år... (kanske kan vara bra att veta i sammanhanget)

    Det där kanske blev en lite väl torr presentation *S*
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Är nog Grand som gäller i så fall..Är också i din ålder och skulle jag gå ut en kväll för att ta en öl eller liknande så skulle det nog bli dit jag skulle gå. De har uteservering och ligger centralt. Annars finns det en fiskrestaurant på skolgatan som jag kan rekommendera varmt pga maten, fiskmagasinet..
  8. 4
    Är nog Grand som gäller i så fall..Är också i din ålder och skulle jag gå ut en kväll för att ta en öl eller liknande så skulle det nog bli dit jag skulle gå. De har uteservering och ligger centralt. Annars finns det en fiskrestaurant på skolgatan som jag kan rekommendera varmt pga maten, fiskmagasinet..
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Det låter som det kan vara trevliga ställen båda två... Fiskrestaurangen kanske blir lite väl romantiskt då jag reser ensam ;-) ...men det är klart...jag kanske springer på något trevligt sällskap =)
  10. 5
    Det låter som det kan vara trevliga ställen båda två... Fiskrestaurangen kanske blir lite väl romantiskt då jag reser ensam ;-) ...men det är klart...jag kanske springer på något trevligt sällskap =)

Liknande trådar

  1. Norrköping
    By Keramit in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-22, 11:08
  2. NORRKÖPING
    By sandra82 in forum _0906 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 15:05
  3. Norrköping
    By Frugo in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 18:34
  4. NORRKÖPING, NÅN?
    By kreativmom in forum Hitta nya vänner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 08:15
  5. Norrköping
    By Ingela in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 08:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar