vi har förresten lagt bud...
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    vi har förresten lagt bud...

    på ett radhus nu. det är ett citroenhus (hur fan stavas det egentligen?) så garage, sovrum, badrum, tvättstuga, förråd(gästrum) och klädkammare är på bottenvåningen. på andra våningen är det två sovrum, vardagsrum, kök, badrum och altan.

    en plätt trädgård på både bak o framsida dessutom är det en hörntomt så ena sidan blir fri. linnéa kan springa till lekplats på baksidan 100 meter bort ungefär så någon trafikerad väg slipper hon. det lekte barn i hennes ålder med där. dessutom är det nära till ett dagis.

    ja, det kan liksom inte bli bättre så nu hoppas man på att ingen budar över oss nu. och om dom budar över hoppas jag att det inte är allt för mycket så vi kan buda över dem. åh, jag vill jag vill jag vill så gärna ha detta huset. det känns så himla rätt! ett bra område är det också.

    så, håll tummarna nu tjejer om ni ni kikar in här för nu behöver vi lite tur!
    kram och glad midsommar!
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    vi har förresten lagt bud... på ett radhus nu. det är ett citroenhus (hur fan stavas det egentligen?) så garage, sovrum, badrum, tvättstuga, förråd(gästrum) och klädkammare är på bottenvåningen. på andra våningen är det två sovrum, vardagsrum, kök, badrum och altan.

    en plätt trädgård på både bak o framsida dessutom är det en hörntomt så ena sidan blir fri. linnéa kan springa till lekplats på baksidan 100 meter bort ungefär så någon trafikerad väg slipper hon. det lekte barn i hennes ålder med där. dessutom är det nära till ett dagis.

    ja, det kan liksom inte bli bättre så nu hoppas man på att ingen budar över oss nu. och om dom budar över hoppas jag att det inte är allt för mycket så vi kan buda över dem. åh, jag vill jag vill jag vill så gärna ha detta huset. det känns så himla rätt! ett bra område är det också.

    så, håll tummarna nu tjejer om ni ni kikar in här för nu behöver vi lite tur!
    kram och glad midsommar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    menar du ett sutteränghus? som är delvis under mark? Men har fönster typ jättenära marken? Låter iaf jättehärligt m hus. Hoppas ni "får" det!
  4. 2
    menar du ett sutteränghus? som är delvis under mark? Men har fönster typ jättenära marken? Låter iaf jättehärligt m hus. Hoppas ni "får" det!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    ja exakt! men åt ena hållet så ligger fönstren som vanligt medan det inte finns några fönster alls åt andra hållet. men det är tvättstuga, toalett och förråd där så det gör ju inget.

    ja vi kan inte göra annat än hoppas nu. vill inte gå upp för mycket i pris så är det någon som vill köpa dyrt så har vi otur. men enl vår bankman så ser det hoppfullt ut fast jag vågar inte hoppas föör mycket.
  6. 3
    ja exakt! men åt ena hållet så ligger fönstren som vanligt medan det inte finns några fönster alls åt andra hållet. men det är tvättstuga, toalett och förråd där så det gör ju inget.

    ja vi kan inte göra annat än hoppas nu. vill inte gå upp för mycket i pris så är det någon som vill köpa dyrt så har vi otur. men enl vår bankman så ser det hoppfullt ut fast jag vågar inte hoppas föör mycket.

Liknande trådar

  1. *ot* förresten vi har lagt bud...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-23, 13:58
  2. Nu har jag lagt in
    By Milla1 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 15:38
  3. Lagt in...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 10:18
  4. Har lagt in
    By Sanna+Sander03Leah05 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 08:40
  5. Nu har vi lagt bud..
    By MammaMia i UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 19:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar