Länge sedan - hur gör man? Minns ni mig?
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Länge sedan - hur gör man? Minns ni mig?

    Hej och kram på er alla!
    Det var EVIGHETER sedan jag skrev här nu! Minns fortfarnade hur mycket glädje jag hade av detta forumet när jag väntade mitt första barn, Maya, för snart 7 år sedan. Och nu har hon hunnit bli 6 år och har hunnit få två bröder. Martin är 3,5 år gammal och i januari i år kom Johan. Maya blev hjärtopererad vid ett års ålder om det är någon som minns det!

    Som sagt, jag har inte varit här inne speciellt mycket! Men jag har inte glömt mitt lösenord helt så det finns hopp i alla fall.

    Livet är ju ganska intensivt med tre barn, renovering av villan som pågått i fyra år och som aldrig verkar bli klar. Men nu är det sommar och värmen gör att det är lättare att vara ute.

    //IkaPika.
    IkaPika med Maya0404 + Martin0611
  2. 1
    Länge sedan - hur gör man? Minns ni mig? Hej och kram på er alla!
    Det var EVIGHETER sedan jag skrev här nu! Minns fortfarnade hur mycket glädje jag hade av detta forumet när jag väntade mitt första barn, Maya, för snart 7 år sedan. Och nu har hon hunnit bli 6 år och har hunnit få två bröder. Martin är 3,5 år gammal och i januari i år kom Johan. Maya blev hjärtopererad vid ett års ålder om det är någon som minns det!

    Som sagt, jag har inte varit här inne speciellt mycket! Men jag har inte glömt mitt lösenord helt så det finns hopp i alla fall.

    Livet är ju ganska intensivt med tre barn, renovering av villan som pågått i fyra år och som aldrig verkar bli klar. Men nu är det sommar och värmen gör att det är lättare att vara ute.

    //IkaPika.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Visst kommer jag ihåg dig!
    Lily har också fått två yngre syskon, Amy som fyllde 4 i maj och Leon som var 2 i april. Full rulle!

    Nu är det så skönt med lov och sommarväder, men samtidigt så längtar Lily till Augusti då hon skall börja 1:a klass!
  4. 2
    Visst kommer jag ihåg dig!
    Lily har också fått två yngre syskon, Amy som fyllde 4 i maj och Leon som var 2 i april. Full rulle!

    Nu är det så skönt med lov och sommarväder, men samtidigt så längtar Lily till Augusti då hon skall börja 1:a klass!
  5. Jenny m Molly o Max
    #3
    Jag minns ditt namn iallfall...
    Min Molly har också blivit storasyster, först till en bror för fyra år sedan och nu väntar ytterligare ett syskon i september.

    Ha en skön sommar.
  6. 3
    Jag minns ditt namn iallfall...
    Min Molly har också blivit storasyster, först till en bror för fyra år sedan och nu väntar ytterligare ett syskon i september.

    Ha en skön sommar.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Namnet känner jag igen! Tänk om vi kunde få lite fart på forumet igen! Thora är 6 år och vårt yngsta bror. Storebror Ike fyller nio nästa månad. Tänk vad tiden går!
  8. 4
    Namnet känner jag igen! Tänk om vi kunde få lite fart på forumet igen! Thora är 6 år och vårt yngsta bror. Storebror Ike fyller nio nästa månad. Tänk vad tiden går!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    IKAPIKA

    Sååå mycket jag har tänkt på dig och Maya och hela er familj!

    Bara för någon månad sedan gick jag igenom foton i datorn och hittade en hel hög på Alice och Maya :-)

    hur är det med er?

    Ser att ni oxå renoverar på sådant sätt som vi, dvs renovering som ALDRIG TAR SLUT.

    Jag tycker det är skitjobbigt ;-)

    Tror vi har flyttat två ggr sedan Alice föddes. Först till nybyggt radhus, som snabbt blev för trångt. Vi trodde det skulle blir såååå bra men det var verkligen lite utrymme. Sen hittade vi drömradhuset (storleksmässigt och planlösningsmässigt) så nu bor vi precis bredvid konsum på ÖT.) :-) I princip granne med den gård vi bodde på då vi umgicks.

    I övrigt har det inte hänt så jättemycket.

    Har inga fler barn än dom jag hade ;-) samma man, även om jag ibland velat byta ut honom ;-)

    Blev klar med min utbildning, jobbade tre år och har nu varit arbetslös i över ett år, mått apa, blivit lite bättre men jobben FINNS INTE/går inte att få.

    Så jag mår sisådär nu. Gått upp typ 40 kg som jag kämpar med att gå ner. Ett HELVETE, minst sagt.

    Berätta, vad gör ni? Tell me everything :-D

    Tänker jätteofta på er! Har sökt dig på fb oxå ska du veta, hihi.

    kramis

    Anja
    Mamma till tre underbara barn. Kämpar ständigt med vikten
  10. 5
    IKAPIKA Sååå mycket jag har tänkt på dig och Maya och hela er familj!

    Bara för någon månad sedan gick jag igenom foton i datorn och hittade en hel hög på Alice och Maya :-)

    hur är det med er?

    Ser att ni oxå renoverar på sådant sätt som vi, dvs renovering som ALDRIG TAR SLUT.

    Jag tycker det är skitjobbigt ;-)

    Tror vi har flyttat två ggr sedan Alice föddes. Först till nybyggt radhus, som snabbt blev för trångt. Vi trodde det skulle blir såååå bra men det var verkligen lite utrymme. Sen hittade vi drömradhuset (storleksmässigt och planlösningsmässigt) så nu bor vi precis bredvid konsum på ÖT.) :-) I princip granne med den gård vi bodde på då vi umgicks.

    I övrigt har det inte hänt så jättemycket.

    Har inga fler barn än dom jag hade ;-) samma man, även om jag ibland velat byta ut honom ;-)

    Blev klar med min utbildning, jobbade tre år och har nu varit arbetslös i över ett år, mått apa, blivit lite bättre men jobben FINNS INTE/går inte att få.

    Så jag mår sisådär nu. Gått upp typ 40 kg som jag kämpar med att gå ner. Ett HELVETE, minst sagt.

    Berätta, vad gör ni? Tell me everything :-D

    Tänker jätteofta på er! Har sökt dig på fb oxå ska du veta, hihi.

    kramis

    Anja

Liknande trådar

  1. Minns ni december för tre år sedan?
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 15:42
  2. Hur länge har aff funnits? Minns att det
    By jojjjo in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 08:01
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. Hur länge minns en valp
    By *Lottiz* in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 22:17
  5. Länge sen! Minns ni mig?
    By -miapia- in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 14:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar