cyklar
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    cyklar

    Tänkte kolla om era barn cyklar. Om dom cyklar cyklar dom med eller utan stödhjul
    Fem fingrar ska skydda dig
    Ett i månen,
    Ett i solen,
    Ett i polstjärnan bakom molnen
    Ett i hopp, och ett i tro.



    Mattias 061230 Jennie 081229
  2. 1
    cyklar Tänkte kolla om era barn cyklar. Om dom cyklar cyklar dom med eller utan stödhjul
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Astrid är som vinden på sin scooter och på likeabike (cykel utan pedaler och kedja) men storebror har minsta cyklen, så hon får vänta tills hösten med att ta över den!
  4. 2
    Astrid är som vinden på sin scooter och på likeabike (cykel utan pedaler och kedja) men storebror har minsta cyklen, så hon får vänta tills hösten med att ta över den!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Här far Mattias runt på sin 12 tums cykel. Det är så kul att se glädjen i hans ögon, att han fixar att cykla själv utan stödhjul
  6. 3
    Här far Mattias runt på sin 12 tums cykel. Det är så kul att se glädjen i hans ögon, att han fixar att cykla själv utan stödhjul
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Vad duktig han är!
    Nisse far runt med sin springcykel, även kallad balanshoj. Jag ser inte att han kommer lära sig i år utan det blir nog nästa år tror jag. Han har testat cykla på vanlig cykel med pappas hand på pakethållaren men han är inte stadig nog.
    Man har ju ingen brådska förstås, men dom vill ju testa.
  8. 4
    Vad duktig han är!
    Nisse far runt med sin springcykel, även kallad balanshoj. Jag ser inte att han kommer lära sig i år utan det blir nog nästa år tror jag. Han har testat cykla på vanlig cykel med pappas hand på pakethållaren men han är inte stadig nog.
    Man har ju ingen brådska förstås, men dom vill ju testa.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Hej!!!

    Joel har också en springcykel som han älskar! Det går fort och bra, men lite knepigt i backarna när han ska bromsa. Han har provat sin vanliga tvåhjuling också, det går bra att hålla balansen när han väl är igång, men behöver ännu hjälp med start och stop. Ibland vill han cykla på den, men hans gröna bike från biltema är bäst i hela världen När vi ska lite längre vore det bra om han kunde cykla på den vanliga för att kunna bromsa med fötterna, vi kanske gör några försök att lära honom. Om han vill...
  10. 5
    Hej!!!

    Joel har också en springcykel som han älskar! Det går fort och bra, men lite knepigt i backarna när han ska bromsa. Han har provat sin vanliga tvåhjuling också, det går bra att hålla balansen när han väl är igång, men behöver ännu hjälp med start och stop. Ibland vill han cykla på den, men hans gröna bike från biltema är bäst i hela världen När vi ska lite längre vore det bra om han kunde cykla på den vanliga för att kunna bromsa med fötterna, vi kanske gör några försök att lära honom. Om han vill...
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Här cyklas det inte ännu, jag har faktiskt inte ens tänkt tanken att Lilltjoppan skulle få en cykel redan i sommar.
  12. 6
    Här cyklas det inte ännu, jag har faktiskt inte ens tänkt tanken att Lilltjoppan skulle få en cykel redan i sommar.
  13. Annam.4
    #7
    Jajamen! Ella cyklar mer än gärna på sin lilla 12-tummare - MED stödhjul! Utan skulle aldrig gå....
    Trehjulingen gillar hon också, men det blir mest runt runt på altanen.

    Ha det gott i sommarvärmen!
  14. 7
    Jajamen! Ella cyklar mer än gärna på sin lilla 12-tummare - MED stödhjul! Utan skulle aldrig gå....
    Trehjulingen gillar hon också, men det blir mest runt runt på altanen.

    Ha det gott i sommarvärmen!
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Med stödhjul eller springcykel. Då går det undan
  16. 8
    Med stödhjul eller springcykel. Då går det undan

Liknande trådar

  1. ok, är jag ute och cyklar??
    By giiia in forum Kärlek & relationer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 21:03
  2. Han cyklar!!!
    By Marie_AOA in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 18:21
  3. Hon cyklar!!! :)
    By Tittif in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 12:38
  4. cyklar
    By floRens in forum Mammasnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-08, 19:39
  5. Han cyklar!! Tametusan han cyklar!
    By aasha in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar