Vilka aktiviteter har era barn?
_02 Sommarbarn
  1. Mamma till O
    #1

    Vilka aktiviteter har era barn?

    Undar lite vilka aktiviteter era barn har? Har en aktiv son som vill vara med på flera olika aktiviteter vilket är roligt men samtidigt så blir veckorna väldigt fullbokade!
  2. 1
    Vilka aktiviteter har era barn? Undar lite vilka aktiviteter era barn har? Har en aktiv son som vill vara med på flera olika aktiviteter vilket är roligt men samtidigt så blir veckorna väldigt fullbokade!
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Min dotter dansar balett 2ggr/v, i grupp och solo och yoga 1ggn/v.
  4. 2
    Min dotter dansar balett 2ggr/v, i grupp och solo och yoga 1ggn/v.
  5. L
    #3
    Inga aktiviteter här ännu, finns inget sånt intresse än. Jag har en kille som är sen motoriskt, pga för tidig födsel, så inga sporter går hem, kanske skytte då åldern är inne, vi får se när sånt kommer, vi uppmuntrar allt :-)
  6. 3
    Inga aktiviteter här ännu, finns inget sånt intresse än. Jag har en kille som är sen motoriskt, pga för tidig födsel, så inga sporter går hem, kanske skytte då åldern är inne, vi får se när sånt kommer, vi uppmuntrar allt :-)
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Mina barn (födda -01 och -03) får ha aktiviteter max 2 ggr/v är vi helt överens om jag och mitt ex. Vi anser att de ska ha tid att sköta skolan, leka med kompisar och bara vara.
    Får byta aktivitet vid terminsskifte men fullfölja terminen ut innan de byter.

    Vissa kompisar till den äldsta håller på med 3-4 aktiviteter i taget vilket innebär att vissa dagar är det både fotboll och tennis. Måste vara otroligt stressande för alla i den familjen men de kanske är vana, har 4 barn där alla är väldigt aktiva. Men de barnen verkar det å andra sidan inte gå så strålande för i skolan...lagomt är nog bäst...

    Får byta aktivitet vid terminsskifte men fullfölja terminen ut innan de byter.
  8. 4
    Mina barn (födda -01 och -03) får ha aktiviteter max 2 ggr/v är vi helt överens om jag och mitt ex. Vi anser att de ska ha tid att sköta skolan, leka med kompisar och bara vara.
    Får byta aktivitet vid terminsskifte men fullfölja terminen ut innan de byter.

    Vissa kompisar till den äldsta håller på med 3-4 aktiviteter i taget vilket innebär att vissa dagar är det både fotboll och tennis. Måste vara otroligt stressande för alla i den familjen men de kanske är vana, har 4 barn där alla är väldigt aktiva. Men de barnen verkar det å andra sidan inte gå så strålande för i skolan...lagomt är nog bäst...

    Får byta aktivitet vid terminsskifte men fullfölja terminen ut innan de byter.
  9. Medlem sedan
    Sep 2010
    #5
    Precis som sign. ihägg har jag och exet kommit överens om att dottern får ha aktivitet max två ggr per vecka, samt att om man inte gillar aktiviteten, så byter/slutar man vid terminens slut. Detta för att man kan ändra sig väldigt snabbt, och för att ge aktiviteten en riktig chans. Hon har tidigare gått på jujutsu men går nu på scouterna en gång i veckan.
  10. 5
    Precis som sign. ihägg har jag och exet kommit överens om att dottern får ha aktivitet max två ggr per vecka, samt att om man inte gillar aktiviteten, så byter/slutar man vid terminens slut. Detta för att man kan ändra sig väldigt snabbt, och för att ge aktiviteten en riktig chans. Hon har tidigare gått på jujutsu men går nu på scouterna en gång i veckan.

Liknande trådar

  1. Det här med aktiviteter/vv-barn.
    By Anonym in forum Styvfamiljer
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 10:23
  2. Barn och aktiviteter...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 21:28
  3. Aktiviteter för barn
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 20:09
  4. Barn och aktiviteter
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 21:50
  5. aktiviteter för barn
    By hillem in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 14:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar