Trodde inte jag skulle trivas med laptop
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Trodde inte jag skulle trivas med laptop

    ..men jag trivs så bra med min 10-tummare. Så nästa "riktiga" dator blir nog också en laptop.
    Mobilt bredband har jag också skaffat så nu kan jag surfa och blogga från sommarstugan. Overkligt skoj och såå skönt då jag kan känna mig tokigt isolerad här i bland på sommaren.
    På fredag kommer äldsta dottern hit från Luleå och på söndag drar vi på äventyr med husvagnen tänkte vi.
    Vad gör ni så här i sommaren?
  2. 1
    Trodde inte jag skulle trivas med laptop ..men jag trivs så bra med min 10-tummare. Så nästa "riktiga" dator blir nog också en laptop.
    Mobilt bredband har jag också skaffat så nu kan jag surfa och blogga från sommarstugan. Overkligt skoj och såå skönt då jag kan känna mig tokigt isolerad här i bland på sommaren.
    På fredag kommer äldsta dottern hit från Luleå och på söndag drar vi på äventyr med husvagnen tänkte vi.
    Vad gör ni så här i sommaren?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Laptop är bra bekvämt tycker jag. Men vi har inte mobilt bredband så när vi drar ut på semester blir det nog datorfritt. Vi åker ut med vår båt i Stockholms skärgård några veckor. Joel går det fint med på båten, Agnes som nu är 1,5 är ett yrväder som vi får knyta fast någonstans tror jag Trevlig sommar!
  4. 2
    Laptop är bra bekvämt tycker jag. Men vi har inte mobilt bredband så när vi drar ut på semester blir det nog datorfritt. Vi åker ut med vår båt i Stockholms skärgård några veckor. Joel går det fint med på båten, Agnes som nu är 1,5 är ett yrväder som vi får knyta fast någonstans tror jag Trevlig sommar!

Liknande trådar

  1. trodde inte jag skulle få nån födelse..
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-01-11, 17:01
  2. Trivas eller inte trivas...?
    By förmodligen flytt... in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 21:12
  3. Trodde inte jag skulle hit...
    By Isa, utan trean i mars in forum Missfall
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 13:12
  4. Jag trodde inte jag skulle
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:37
  5. Jag trodde inte jag skulle
    By Anna i Seattle, bf 4/12 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar