Tuva får nog höjd veckopeng
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Tuva får nog höjd veckopeng

    trots sitt ibland odrägliga beteende.
    Förra veckan när vi var ute och cyklade fick jag höra "mamma du är den sötaste jag vet" och idag sa hon till pappa som stod med bar överkropp och häcksaxen i högsta hugg att "Åh, jag har aldrig sett en riktig man klippa häcken"
    Hon vet hur man ska tas

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  2. 1
    Tuva får nog höjd veckopeng trots sitt ibland odrägliga beteende.
    Förra veckan när vi var ute och cyklade fick jag höra "mamma du är den sötaste jag vet" och idag sa hon till pappa som stod med bar överkropp och häcksaxen i högsta hugg att "Åh, jag har aldrig sett en riktig man klippa häcken"
    Hon vet hur man ska tas
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Hahha vad roligt sagt!

    Dom är för söta nu. Hjalmar borde böjra få veckopeng för han kliver upp varje morgon och gör frukost medan jag ligger och sover. Sen väcker han mig och Sixten och säger att det är klart. Underbart! Men å andra sidan kan han likagärna bryta ihop när jag ber honom öppna hissdörren och tycka att "varför ska jag alltid göra allt!"
  4. 2
    Hahha vad roligt sagt!

    Dom är för söta nu. Hjalmar borde böjra få veckopeng för han kliver upp varje morgon och gör frukost medan jag ligger och sover. Sen väcker han mig och Sixten och säger att det är klart. Underbart! Men å andra sidan kan han likagärna bryta ihop när jag ber honom öppna hissdörren och tycka att "varför ska jag alltid göra allt!"
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Ja om det är något som är säkert så är det att man inte vet från en sekund till nästa vilket humör de är på
  6. 3
    Ja om det är något som är säkert så är det att man inte vet från en sekund till nästa vilket humör de är på
  7. Medlem sedan
    Mar 2001
    #4
    Haha så rolig hon är!
  8. 4
    Haha så rolig hon är!

Liknande trådar

  1. Höjd SGI
    By jesifer in forum _0806 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 11:05
  2. Tv-höjd
    By Mamsen_67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 14:40
  3. Höjd dos!
    By Pricilla in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 18:49
  4. Fp-höjd lön
    By Anna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 08:26
  5. Ang höjd lön och fp
    By Livi in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 09:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar