Februaribarn?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Februaribarn?

    Hej! Skulle gärna vilja ha kontakt med någon eller några som ska ha i Februari. Så kan vi dela känslor och annat som man känner för tillfället.
  2. 1
    Februaribarn? Hej! Skulle gärna vilja ha kontakt med någon eller några som ska ha i Februari. Så kan vi dela känslor och annat som man känner för tillfället.
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Bli medlen i ankomstgruppen för Februari :-)
    Själv ska jag ha i Januari.
  4. 2
    Bli medlen i ankomstgruppen för Februari :-)
    Själv ska jag ha i Januari.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Hej och grattis till plusset! Jag har beräknat mig själv till ungefär 20-21 februari, när är det dags för dig? Är första barnet för oss, så allt är nytt och spännande =P Vore kul att höras lite mer framöver! Men gå med i ankomstgruppen för februari också!
  6. 3
    Hej och grattis till plusset! Jag har beräknat mig själv till ungefär 20-21 februari, när är det dags för dig? Är första barnet för oss, så allt är nytt och spännande =P Vore kul att höras lite mer framöver! Men gå med i ankomstgruppen för februari också!
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Hej! Ja jag är än så länge beräknad till 8e februari. Och det är första bebben här oxå. Känns helt otroligt =).
    Ska ta prover på tisdag och det är lite pirrigt men det måste ju göras! Ja absolut vi får höras mer.
    Ha det gott i sommarvärmen!
  8. 4
    Hej! Ja jag är än så länge beräknad till 8e februari. Och det är första bebben här oxå. Känns helt otroligt =).
    Ska ta prover på tisdag och det är lite pirrigt men det måste ju göras! Ja absolut vi får höras mer.
    Ha det gott i sommarvärmen!
  9. Medlem sedan
    Jul 2010
    #5
    Hej Xena83 jag ska föda i februari. beräknad födelse den 17e februari. Du då??? vart bor du i sverige då? jag bor i skåneland.
  10. 5
    Hej Xena83 jag ska föda i februari. beräknad födelse den 17e februari. Du då??? vart bor du i sverige då? jag bor i skåneland.
  11. Medlem sedan
    Jul 2010
    #6
    hej hej sofia. jag är beräknad 17e februari och går in i vecka 10 imorgon. jag ska gå med i ankomst gruppen för februari
  12. 6
    hej hej sofia. jag är beräknad 17e februari och går in i vecka 10 imorgon. jag ska gå med i ankomst gruppen för februari
  13. Medlem sedan
    Dec 2008
    #7
    Hej! Jag ska ha den 8e feb. Bor i Dalsjöfors utanför Borås. Vad tror du att det blir? Har du fått någon mage än?
  14. 7
    Hej! Jag ska ha den 8e feb. Bor i Dalsjöfors utanför Borås. Vad tror du att det blir? Har du fått någon mage än?
  15. Anonym
    #8
    Hej! Vi ska ha den 5/2 om uträkningarna är rätt. Jag bor i Blekinge och detta är vårt första barn. Det är så många frågor som förstabarnsmamma. Fick nästan panik häromdagen när jag tänkte på hur mycket vi ska hinna lära oss om bebisar på ett halvår! Hoppas allt är bra!
  16. 8
    Hej! Vi ska ha den 5/2 om uträkningarna är rätt. Jag bor i Blekinge och detta är vårt första barn. Det är så många frågor som förstabarnsmamma. Fick nästan panik häromdagen när jag tänkte på hur mycket vi ska hinna lära oss om bebisar på ett halvår! Hoppas allt är bra!
  17. Medlem sedan
    Aug 2001
    #9

    Grattis!

    Jag hängde här för... ja fem år sen blir det väl nu :-)
    Väntade ett januaribarn som till slut blev ett februaribarn och han är det finaste vi har! Så stort grattis, det är toppen att få barn i början av året!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  18. 9
    Grattis! Jag hängde här för... ja fem år sen blir det väl nu :-)
    Väntade ett januaribarn som till slut blev ett februaribarn och han är det finaste vi har! Så stort grattis, det är toppen att få barn i början av året!

Liknande trådar

  1. Februaribarn?
    By happy_me in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 17:16
  2. också februaribarn.
    By vut1 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 11:53
  3. Ett till februaribarn!
    By Ronya med 3 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 22:32
  4. Vad ska era februaribarn
    By Bjorna_B in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 08:52
  5. Februaribarn = vinterbarn?
    By MagiskSnövit in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar