Apropå skor...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Apropå skor...

    .. så körde vi till skoaffärn igår för att hitta ett par "slöfsor" till mig, alltså såna slafseskor man bara sticker in foten i... Nu till sommaren sådär att skrota i hemma och i sommarstugan på bryggan och så. Och hem kommer jag, med ett par svarta stövlar att ha till hösten och vintern Var inte riktigt så det var tänkt ju, men hey de var billiga! 199 kr i fyndhörnan. Och jag med mina tjocka vader har feta problem med stövlar men dessa har liksom snörning fram så de funkar för mig också. Så nu ser jag nästan fram emot hösten så jag kan börja använda dem
  2. 1
    Apropå skor... .. så körde vi till skoaffärn igår för att hitta ett par "slöfsor" till mig, alltså såna slafseskor man bara sticker in foten i... Nu till sommaren sådär att skrota i hemma och i sommarstugan på bryggan och så. Och hem kommer jag, med ett par svarta stövlar att ha till hösten och vintern Var inte riktigt så det var tänkt ju, men hey de var billiga! 199 kr i fyndhörnan. Och jag med mina tjocka vader har feta problem med stövlar men dessa har liksom snörning fram så de funkar för mig också. Så nu ser jag nästan fram emot hösten så jag kan börja använda dem
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2

    Dessa:

  4. 2
    Dessa:
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3

    Sonen tyckte...

    ... jag skulle prova dessa istället
  6. 3
    Sonen tyckte... ... jag skulle prova dessa istället
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    var var var var? dom va snygga och har samma prob som du.. tycker du gjorde sååå mycket bättre val än sonen i detta fall
  8. 4
    var var var var? dom va snygga och har samma prob som du.. tycker du gjorde sååå mycket bättre val än sonen i detta fall
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Skopunkten. Ett av de få ställen som har skor i hyfsat pris för en vegan som jag (d v s syntet/textil/skinnimitation)
  10. 5
    Skopunkten. Ett av de få ställen som har skor i hyfsat pris för en vegan som jag (d v s syntet/textil/skinnimitation)
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Hm den affären har jag gett upp lite, blir gaaalen på deras kvalitet. men tja jag vill ju ha ett par stövlar.. får nog spana lite där ngn dag tack för tipset
  12. 6
    Hm den affären har jag gett upp lite, blir gaaalen på deras kvalitet. men tja jag vill ju ha ett par stövlar.. får nog spana lite där ngn dag tack för tipset
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    snygga! jag har också feta vader + breda fötter, svårt att hitta skor som är snygga och bekväma samtidigt
  14. 7
    snygga! jag har också feta vader + breda fötter, svårt att hitta skor som är snygga och bekväma samtidigt
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #8
    Fast du, de skorna är så pass billiga att det inte gör nåt om de inte håller i all evighet. Och en säsong håller de ju. Jag köper inte skor åt barnen där eftersom de sliter mer på sina skor, men åt mig själv kan jag handla där ibland.
  16. 8
    Fast du, de skorna är så pass billiga att det inte gör nåt om de inte håller i all evighet. Och en säsong håller de ju. Jag köper inte skor åt barnen där eftersom de sliter mer på sina skor, men åt mig själv kan jag handla där ibland.
  17. Medlem sedan
    Jul 2009
    #9
    Du jag tycker inte dom håller en månad ens..

    Det värsta köp jag gjorde där va när sonen va mindre (lietn) då köpte jag ett par gymnastikskor, och dom höll 1 dag då dom sprack på ovansidan mellan skinn och tyg. När jag gick tillbaka så står en ung tjej i kassan.

    Jag - hejsan jag vill reklamera dessa köpte dom igår och kolla dom är trasiga, dom bara sprack.

    Hon - Jahaaa, dröjande och med trötta ögon. Men eh vad har du gjort med dom?

    Jag. - eh ja du, jag köpte dom igår, jag har inte gjort ngt men sonen har gått i dom i en halvtimme och cyklat i 2 timmar kanske.

    Hon - Jahaaa, eh alltså hur cyklat, man får alltså vara lite försiktigt med dom.

    Jag - (börjar lacka ur och undrar på hur många sätt man kan cykla) Ja oavsett vad han gjort så ska dom väl hålla mer än 3 timmar eller.

    Hon - Tjaaaaaa, man får faktiskt räkna med att dom inte håller så länge för våra skor är väääldigt billiga.

    Jag - /&¤%) JAg vill prata med din chef ngn ansvarig..

    Hann inte längre förrens ansvrig som lyssnat på det sista kommer skuttande över golvet och viftar och säger - det är inga problem alls.
    Hon ursäktar sig och andra tjejen och tittar sådär drygt på mej och ger mej pengarna tillbaka ...
    SUCK!!!
  18. 9
    Du jag tycker inte dom håller en månad ens..

    Det värsta köp jag gjorde där va när sonen va mindre (lietn) då köpte jag ett par gymnastikskor, och dom höll 1 dag då dom sprack på ovansidan mellan skinn och tyg. När jag gick tillbaka så står en ung tjej i kassan.

    Jag - hejsan jag vill reklamera dessa köpte dom igår och kolla dom är trasiga, dom bara sprack.

    Hon - Jahaaa, dröjande och med trötta ögon. Men eh vad har du gjort med dom?

    Jag. - eh ja du, jag köpte dom igår, jag har inte gjort ngt men sonen har gått i dom i en halvtimme och cyklat i 2 timmar kanske.

    Hon - Jahaaa, eh alltså hur cyklat, man får alltså vara lite försiktigt med dom.

    Jag - (börjar lacka ur och undrar på hur många sätt man kan cykla) Ja oavsett vad han gjort så ska dom väl hålla mer än 3 timmar eller.

    Hon - Tjaaaaaa, man får faktiskt räkna med att dom inte håller så länge för våra skor är väääldigt billiga.

    Jag - /&¤%) JAg vill prata med din chef ngn ansvarig..

    Hann inte längre förrens ansvrig som lyssnat på det sista kommer skuttande över golvet och viftar och säger - det är inga problem alls.
    Hon ursäktar sig och andra tjejen och tittar sådär drygt på mej och ger mej pengarna tillbaka ...
    SUCK!!!
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Jag har inte haft fler "kortvariga" skor därifrån än från andra ställen. och flera par stövlar t ex är inne på sitt typ sjätte år eller nåt. Och då använder jag dem kanske inte varje dag men varannan kanske. oavsett så köper jag liksom inte skor av djurskinn för att de ev. håller längre
  20. 10
    Jag har inte haft fler "kortvariga" skor därifrån än från andra ställen. och flera par stövlar t ex är inne på sitt typ sjätte år eller nåt. Och då använder jag dem kanske inte varje dag men varannan kanske. oavsett så köper jag liksom inte skor av djurskinn för att de ev. håller längre

Liknande trådar

  1. apropå skor
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 19:27
  2. apropå strumpbyxor och skor och allt
    By Lin-nea in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-17, 21:59
  3. Apropå skor
    By Jennyjo in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-07-01, 15:21
  4. Apropå skor, som efterfrågades.....
    By Annette2 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 17:00
  5. Apropå skor på Tradera...
    By Anna in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 19:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar