Snaaart sommarlov :)
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Snaaart sommarlov :)

    Nu är det bara två dagar kvar sen ska C vara ledig i mååånga veckor eftersom jag & hennes pappa har fått ta semesterveckor efter varandra i år. Suck men så är det ibland!

    Ha en riktigt skön sommar alla härliga majbarn med föräldrar!!! <3
    ♥Goaste lilla Cornelia född den 17:e Maj 2006 (bf 24/5-06)♥
    ♥Vårt underverk Colin född den 30:e Aug 2010 (bf 1/10-10)♥
  2. 1
    Snaaart sommarlov :) Nu är det bara två dagar kvar sen ska C vara ledig i mååånga veckor eftersom jag & hennes pappa har fått ta semesterveckor efter varandra i år. Suck men så är det ibland!

    Ha en riktigt skön sommar alla härliga majbarn med föräldrar!!! <3
  3. Jenny m Molly o Max
    #2
    Så skönt med långt sommarlov även om ni inte får dela ledigheten tillsammans hela familjen.
    Själv gjorde jag i onsdags sista arbetsdagen för ett tag, då vår lilla trea kommer 1/9 så har jag tömt alla semesterdagar jag hade innestående så att vi får ett riktigt långt och härligt sommarlov!

    Ha det nu så gott allesamman!
  4. 2
    Så skönt med långt sommarlov även om ni inte får dela ledigheten tillsammans hela familjen.
    Själv gjorde jag i onsdags sista arbetsdagen för ett tag, då vår lilla trea kommer 1/9 så har jag tömt alla semesterdagar jag hade innestående så att vi får ett riktigt långt och härligt sommarlov!

    Ha det nu så gott allesamman!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Åh vad härligt med ett såå långt sommarlov Grattis till din trea om jag inte har sagt det tidigare!!! Vi har ju beräknat numero 2 precis en månad senare än ni! Längtar jätte jätte mycket nu!

    Ha det så bra nu i solen och värmen!!

    Kramar...
  6. 3
    Åh vad härligt med ett såå långt sommarlov Grattis till din trea om jag inte har sagt det tidigare!!! Vi har ju beräknat numero 2 precis en månad senare än ni! Längtar jätte jätte mycket nu!

    Ha det så bra nu i solen och värmen!!

    Kramar...
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4

    Och vår blev flyttad

    till den 1/12. Ska bli kul att se hur många som kommer "rätt"
  8. 4
    Och vår blev flyttad till den 1/12. Ska bli kul att se hur många som kommer "rätt"
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Haha, så lustigt att vi alla tre är beräknade till den 1:e Ja det ska verkligen bli kul att se när vi får!

    Är det fler syskon på gång här inne som jag inte vet om?

    Kramar...
  10. 5
    Haha, så lustigt att vi alla tre är beräknade till den 1:e Ja det ska verkligen bli kul att se när vi får!

    Är det fler syskon på gång här inne som jag inte vet om?

    Kramar...
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Vi har nyss fått! Namnlösa lillasyster är drygt 3 veckor nu.

    Grattis till er alla som väntar smått.
  12. 6
    Vi har nyss fått! Namnlösa lillasyster är drygt 3 veckor nu.

    Grattis till er alla som väntar smått.
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7
    Åh GRATTIS Ida!!! Vad kul att ni har fått en dotter!! Hoppas att du mår bra! Grattis igen!!!

    Kramar i massor!!!!
  14. 7
    Åh GRATTIS Ida!!! Vad kul att ni har fått en dotter!! Hoppas att du mår bra! Grattis igen!!!

    Kramar i massor!!!!
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Tack! Jodå vi mår bra! Pontus var storsint nog att tycka att Jennie kunde få en lillasyster den här gången men nästa gång vill han gärna ha en bror ist. Haha, skulle inte tro att det blir en nästa gång. Känns som 4 räcker gott och väl
  16. 8
    Tack! Jodå vi mår bra! Pontus var storsint nog att tycka att Jennie kunde få en lillasyster den här gången men nästa gång vill han gärna ha en bror ist. Haha, skulle inte tro att det blir en nästa gång. Känns som 4 räcker gott och väl
  17. Medlem sedan
    Nov 2005
    #9
    GRattis!!!
  18. 9
    GRattis!!!
  19. Medlem sedan
    Nov 2005
    #10
    GRATTIS TILL LILLAN IDA!!
  20. 10
    GRATTIS TILL LILLAN IDA!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11
    Stort Grattis till tösen! Hoppas allt gått bra och att ni mår bra! Här längtar jag efter en trea om ett par tre år, men den saken är vi inte ense om så vi får väl se
  22. 11
    Stort Grattis till tösen! Hoppas allt gått bra och att ni mår bra! Här längtar jag efter en trea om ett par tre år, men den saken är vi inte ense om så vi får väl se
  23. Medlem sedan
    Jun 2002
    #12
    Grattis! Det var till att vara blygsam med fyran... Inte skriva något här när lilla lillasyster kommit! Hoppas ni har det så härligt det bara går med en så liten i huset. Hälsa alla storesyskon!
    Kram /Ida
  24. 12
    Grattis! Det var till att vara blygsam med fyran... Inte skriva något här när lilla lillasyster kommit! Hoppas ni har det så härligt det bara går med en så liten i huset. Hälsa alla storesyskon!
    Kram /Ida
  25. Medlem sedan
    Mar 2006
    #13
    Grattis till lilla gumman.

    Kan tänka att storasyster blev glad över en tjej till
  26. 13
    Grattis till lilla gumman.

    Kan tänka att storasyster blev glad över en tjej till
  27. Jenny m Max o Molly
    #14
    Grattis till lilltjejen!
  28. 14
    Grattis till lilltjejen!
  29. Jenny m Max o Molly
    #15
    Men så kul att vi är så många som håller oss till den 1:e!
    Jag vet ju att jag kommer få min bebis om 12 dagar då det är planerat snitt, så spännande så!

    Lycka till ni andra!
    Kram!!!!
  30. 15
    Men så kul att vi är så många som håller oss till den 1:e!
    Jag vet ju att jag kommer få min bebis om 12 dagar då det är planerat snitt, så spännande så!

    Lycka till ni andra!
    Kram!!!!
  31. Medlem sedan
    Aug 2003
    #16
    Tack för alla Grattis! Vad gulliga ni är!
  32. 16
    Tack för alla Grattis! Vad gulliga ni är!
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17

    Grattis!

    Åh vad roligt! Hoppas att allt gick bra och att hela familjen mår bra!
    kram
  34. 17
    Grattis! Åh vad roligt! Hoppas att allt gick bra och att hela familjen mår bra!
    kram

Liknande trådar

  1. Snaaart UL.... snaaart!
    By mommo in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 07:57
  2. SNAAART!
    By Anna^^71 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 20:40
  3. snaaart
    By NeasMamma in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 13:57
  4. Snaaart!
    By *thumlan* in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 07:40
  5. Snaaart...
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 16:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar