Nu är Kasper storebror
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Nu är Kasper storebror

    11e juli kl 11:23 kom lillasyster.

    Ni som minns hur små barn jag fått tidigare förstår hur förvånade vi är över våran lill-sumo på 3.7 kg till 48 cm. En riktig liten knubbtjej

    Ungefär lika förvånade är vi över förloppet, var bara 13 minuter på förlossningen
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Nu är Kasper storebror 11e juli kl 11:23 kom lillasyster.

    Ni som minns hur små barn jag fått tidigare förstår hur förvånade vi är över våran lill-sumo på 3.7 kg till 48 cm. En riktig liten knubbtjej

    Ungefär lika förvånade är vi över förloppet, var bara 13 minuter på förlossningen
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Grattis!

    Då var du lite snabbare än mig, vi hann vara 39 minuter på förlossningen
  4. 2
    Grattis!

    Då var du lite snabbare än mig, vi hann vara 39 minuter på förlossningen
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Stort grattis till familjens lillasyster!
  6. 3
    Stort grattis till familjens lillasyster!
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Grattis!!!!!Vilken lång förlossning Härligt att allt gått bra!
  8. 4
    Grattis!!!!!Vilken lång förlossning Härligt att allt gått bra!
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Grattis! Vad kul! Och kul att ni fortfarnde kan bli förvånade vid fjärde förlossningen

    Har ni bestämt något namn ännu?
  10. 5
    Grattis! Vad kul! Och kul att ni fortfarnde kan bli förvånade vid fjärde förlossningen

    Har ni bestämt något namn ännu?
  11. Medlem sedan
    Feb 2009
    #6
    OJ...13 min..inte illa!! Stort Grattis till lillasyster!!
  12. 6
    OJ...13 min..inte illa!! Stort Grattis till lillasyster!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7
    GRATTIS!!

    Här sitter jag och är såååå babysjuk! Men här bli ju inga fler... :-(
    Vilken liten tjockis ni fick - måste vara kul ändå! Hållt du på länge hemma innan du åkte in eller bara typ ploppade hon ur? ;-)
  14. 7
    GRATTIS!!

    Här sitter jag och är såååå babysjuk! Men här bli ju inga fler... :-(
    Vilken liten tjockis ni fick - måste vara kul ändå! Hållt du på länge hemma innan du åkte in eller bara typ ploppade hon ur? ;-)
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    Grattis till lillasyster!
  16. 8
    Grattis till lillasyster!
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    Tack! Låter som lite mer lagom faktiskt. 13 minuter var i snabbaste laget faktiskt
  18. 9
    Tack! Låter som lite mer lagom faktiskt. 13 minuter var i snabbaste laget faktiskt
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10
    Tack!
  20. 10
    Tack!
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11
    Tack! Ja förlossningen var både mycket längre än vad jag trodde och mycket kortare. Med både Pontus och Kasper har jag inte kännt något förän 3-4 timmar innan och sen har det gått som på räls. Nu hade jag värkar men alldeles för glest och alldeles för korta värkar hela natten och sen bara pang bom. Man ska aldrig upphöra att förvånas
  22. 11
    Tack! Ja förlossningen var både mycket längre än vad jag trodde och mycket kortare. Med både Pontus och Kasper har jag inte kännt något förän 3-4 timmar innan och sen har det gått som på räls. Nu hade jag värkar men alldeles för glest och alldeles för korta värkar hela natten och sen bara pang bom. Man ska aldrig upphöra att förvånas
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12
    Tack! Nej tyvärr är lilltjejen fortfarande namnlös. Men vi brukar inte vara så snabba, alla våra barn har varit namnlösa i sisådär en månad
  24. 12
    Tack! Nej tyvärr är lilltjejen fortfarande namnlös. Men vi brukar inte vara så snabba, alla våra barn har varit namnlösa i sisådär en månad
  25. Medlem sedan
    Aug 2003
    #13
    Tack!
  26. 13
    Tack!
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14
    Jag hade skitkonstiga värkar hemma hela natten. Glesa men ganska onda men alldeles för korta. När jag låg ner vill säga, var jag uppe knep det konsant i magen men utan värkkaraktär.

    20-30 minuter innan vi åkte in började det bli lite värkkaraktär som jag kände igen men fortfarande för snälla och glesa värkar. Hade bara 3 st på vägen in och det tar iaf 15-20 minuter. Sen när jag ställde mig för att gå ur bilen hände allt på en gång.
  28. 14
    Jag hade skitkonstiga värkar hemma hela natten. Glesa men ganska onda men alldeles för korta. När jag låg ner vill säga, var jag uppe knep det konsant i magen men utan värkkaraktär.

    20-30 minuter innan vi åkte in började det bli lite värkkaraktär som jag kände igen men fortfarande för snälla och glesa värkar. Hade bara 3 st på vägen in och det tar iaf 15-20 minuter. Sen när jag ställde mig för att gå ur bilen hände allt på en gång.
  29. Medlem sedan
    Aug 2003
    #15
    Tack!
  30. 15
    Tack!
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16
    GRATTIS till lillasyster! Shit alltså, 13 minuter! Bra jobbat
  32. 16
    GRATTIS till lillasyster! Shit alltså, 13 minuter! Bra jobbat
  33. Medlem sedan
    Aug 2003
    #17
    Tack! Ja det var minst sagt en intressant upplevelse
  34. 17
    Tack! Ja det var minst sagt en intressant upplevelse
  35. Medlem sedan
    Feb 2006
    #18
    Grattis! Vad häftigt att det är sån skillnad! Men brukar de inte säga att just 3:an kan vara en överraskning!

    Kram
  36. 18
    Grattis! Vad häftigt att det är sån skillnad! Men brukar de inte säga att just 3:an kan vara en överraskning!

    Kram
  37. Medlem sedan
    Mar 2006
    #19
    Grattis till "stora" tjejen!!!! 13 min oj oj undrar just hur det ska gå för mig andra gången......
  38. 19
    Grattis till "stora" tjejen!!!! 13 min oj oj undrar just hur det ska gå för mig andra gången......
  39. Medlem sedan
    Apr 2007
    #20
    Stort Grattis!
    En riktigt lång tjej!
  40. 20
    Stort Grattis!
    En riktigt lång tjej!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Nu är Kasper storebror!
    By ~Ida~ in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 16:07
  2. Ser du Kasper?
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 17:04
  3. Burr sa Kasper...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 19:49
  4. Nu har Kasper vänt sig!
    By ~Ida~ in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 12:48
  5. Kasper
    By namnisen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar