Någon kvar?
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Någon kvar?

    Har inte varit här på evigheter men "råkade" komma hit av en slump och blev jättenyfiken på om här är några kändisar.
    Vi har ju stora barn nu ... iallafall 05-orna. Hoppas ni alla har det bra och har klarat av värmen. Ha en härlig sommar!
    Kram från Petra, Jonna och Jesper
    ******************************
    Petra med Jonna -03 och Jesper -05
    ******************************
  2. 1
    Någon kvar? Har inte varit här på evigheter men "råkade" komma hit av en slump och blev jättenyfiken på om här är några kändisar.
    Vi har ju stora barn nu ... iallafall 05-orna. Hoppas ni alla har det bra och har klarat av värmen. Ha en härlig sommar!
    Kram från Petra, Jonna och Jesper
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    kikar in ibland... firar en femåring på tisdag
  4. 2
    kikar in ibland... firar en femåring på tisdag
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Kikar också in ibland - 5 åring i onsdags
  6. 3
    Kikar också in ibland - 5 åring i onsdags
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Hej! Jag har inte tittat in här på evigheter men nu fanns det tid :-) Min 05a blir 5 år nästa söndag och hennes lillebror blir snart 3 år. Tiden flyger iväg men jag njuter av att ha stora barn! Kram
  8. 4
    Hej! Jag har inte tittat in här på evigheter men nu fanns det tid :-) Min 05a blir 5 år nästa söndag och hennes lillebror blir snart 3 år. Tiden flyger iväg men jag njuter av att ha stora barn! Kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Jodå... jag har denna liggande som favoriter fortfarande och kolla in ibland. Tänker på när vi var aktiva och delade allt mellan himmel och jord. Det var en bra grupp att vara med i. Min femåring fyllde den 7:e och vi har kalasat i flera omgångar. Inte klokt men nu blir hon störst på förskolan. Den lilla hoppeloppan som nyss var ltein bebis. )
    Vet att någon av er (kommer inte ihåg nicket) förlorade sin man/sambo och jag funderar ibland på hur det gått för er lilla familj. KRAM om du läser.
    Ha det gott alla som läser!
  10. 5
    Jodå... jag har denna liggande som favoriter fortfarande och kolla in ibland. Tänker på när vi var aktiva och delade allt mellan himmel och jord. Det var en bra grupp att vara med i. Min femåring fyllde den 7:e och vi har kalasat i flera omgångar. Inte klokt men nu blir hon störst på förskolan. Den lilla hoppeloppan som nyss var ltein bebis. )
    Vet att någon av er (kommer inte ihåg nicket) förlorade sin man/sambo och jag funderar ibland på hur det gått för er lilla familj. KRAM om du läser.
    Ha det gott alla som läser!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Nämen hej!!!
    Jag har inte varit inne här på AFF på flera månader, inte ens för att läsa. Barnen klarade sommaren bra! Hur är läget med er?

    /Maria (kallas Mizen här) med Thea 5 år och Isac 7 år
  12. 6
    Nämen hej!!!
    Jag har inte varit inne här på AFF på flera månader, inte ens för att läsa. Barnen klarade sommaren bra! Hur är läget med er?

    /Maria (kallas Mizen här) med Thea 5 år och Isac 7 år
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Jag tittar allt i ibland Men det är väl minst sagt lugnt här, så det blir inte att man skriver nå´t själv heller.
    Ja, åren går fort och man hinner knappt med! Mathilda har hunnit få en lillebror, så nu är det tre barn i syskonskaran här hemma
  14. 7
    Jag tittar allt i ibland Men det är väl minst sagt lugnt här, så det blir inte att man skriver nå´t själv heller.
    Ja, åren går fort och man hinner knappt med! Mathilda har hunnit få en lillebror, så nu är det tre barn i syskonskaran här hemma

Liknande trådar

  1. Någon kvar här?
    By cat81 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 16:59
  2. Är det någon som har kvar
    By ~Ida~ in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 15:57
  3. Någon kvar?
    By Erindriel in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 07:44
  4. Någon mer kvar...
    By Sabbe in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 23:17
  5. Någon kvar???imt
    By Tvilum in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 23:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar