Ont i magen efter måltid
Kropp & hälsa
  1. Anonym
    #1

    Ont i magen efter måltid

    Det är jag som får ont i magen efter varje måltid. Magknip eller rejält ont, ibland med svettningar.
    Vad kan det vara för fel? Har provat att utesluta laktos, gluten, äta mikrobalans, dricka proviva mm.
  2. 1
    Ont i magen efter måltid Det är jag som får ont i magen efter varje måltid. Magknip eller rejält ont, ibland med svettningar.
    Vad kan det vara för fel? Har provat att utesluta laktos, gluten, äta mikrobalans, dricka proviva mm.
  3. alle
    #2
    Det har jag också, alltid numera. Kanske ditt är gallsten? Jag misstänker att mitt är IBS, men numera har jag blivit så van att knappt kunna äta något utan att ha nära till toa en timme efter...
  4. 2
    Det har jag också, alltid numera. Kanske ditt är gallsten? Jag misstänker att mitt är IBS, men numera har jag blivit så van att knappt kunna äta något utan att ha nära till toa en timme efter...
  5. alle
    #3
    Prova att dricka silicol innan varje måltid, finns på Apoteket och lägger sig som skyddande bomull i tarmarna. Eller små proviva shots (de mini, finns andra märken)..kan lindra. Messa om du vill prata mer om det. Jag är så trött på mitt magont.
  6. 3
    Prova att dricka silicol innan varje måltid, finns på Apoteket och lägger sig som skyddande bomull i tarmarna. Eller små proviva shots (de mini, finns andra märken)..kan lindra. Messa om du vill prata mer om det. Jag är så trött på mitt magont.

Liknande trådar

  1. Snabbare/hårdare puls efter måltid?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-10-30, 22:38
  2. Kräks upp mjölken direkt efter måltid
    By Tindraliten in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 17:05
  3. Kräks upp mjölken direkt efter måltid
    By Tindraliten in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 09:26
  4. Hjärtklappning efter måltid?
    By Undrande in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 09:39
  5. Ont i magen efter UL
    By Orolig in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 21:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar